۶۰۴۵۷۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

یک فیلم جدید از نابودگر با آرنولد

یک فیلم جدید از Terminator (نابودگر) ساخته خواهد شد! این موضوع برای هر کسی که چندین فیلم آخر Terminator را ندیده‌ است یا در مورد آن چیزی نشنیده است، خوب قطعا یک خبر بد است، اما خبر خوب این است که فیلم جدید Terminator مستقل از قبلی هاست.

سینما گیمفا: یک فیلم جدید از Terminator (نابودگر) ساخته خواهد شد! این موضوع برای هر کسی که چندین فیلم آخر Terminator را ندیده‌ است یا در مورد آن چیزی نشنیده است، خوب قطعا یک خبر بد است، اما خبر خوب این است که فیلم جدید Terminator مستقل از قبلی هاست.
یک فیلم جدید از نابودگر با آرنولد

آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) اخیرا خاطر نشان کرد که هواداران Terminator منتظر یک فیلم جدید باشند که عنوان آن Terminator ۶ نیست، و تمام وقایع Genysys را پاک می‌کند. فیلم جدید Terminator بیشتر در ادامه‌ی Terminator ۲: Judgement Day (نابودگر ۲: روز قضاوت) است و به کلی Genisys را نادیده می‌گیرد.

در حال حاضر لیندا همیلتون (Linda Hamliton) در حال تمرین برای بازگشت به نقش سارا کانر (Sarah Connor) است و رابرت پاتریک (Robert Patrick) که نقش T-۱۰۰۰ را در Judgment Day ایفا کرد، در فیلم حضور نخواهد داشت. همچنین فیلم از ۱۸ ام مارس سال ۲۰۱۸ فیلم‌برداری خود را آغاز می‌کند. در راس همه‌ی این ها نیز، جیمز کامرون (James Cameron) است که برای کارگردانی فیلم ششم برگشته است.

درحالیکه کامرون اکنون سرگرم فیلم Avatar۲ (آواتار ۲) است، احتمالا تاریخ اکران این فیلم در سال ۲۰۱۹ باشد. اخبار جدید در رابطه با فیلم جدید Terminator را به زودی به اطلاع خواهیم رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج