۶۰۴۶۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شاخص کل بورس ۵۶ هزار واحدی شد

در اولین دقایق آغاز معاملات امروز بورس اوراق بهادار شاخص کل بورس با عبور از مرز ۵۶ هزار واحد رکورد جدیدی در تاریخ بورس کشورمان به ثبت رساند.

خبرگزاری مهر: در اولین دقایق آغاز معاملات امروز بورس اوراق بهادار شاخص کل بورس با عبور از مرز ۵۶ هزار واحد رکورد جدیدی در تاریخ بورس کشورمان به ثبت رساند.

شاخص کل بورس تهران امروز در اولین دقایق آغاز معاملات با عبور از مرز ۵۶ هزار واحد، رکورد جدیدی در تاریخ بورس کشور به ثبت رساند. در حال حاضر شاخص کل بورس به ۵۶ هزار و ۱۶۰ واحد رسیده است.

با آغاز گرم ترین ماه سال بازار معاملات بورسی هم داغ شده است، شاخص کل بورس دیروز در اولین روز معاملات مردادماه با عبور از نیمه ۵۵ هزار واحد رکورد تازه ای به ثبت رساند و در مرز ۵۶ هزار واحد متوقف شد.

شاخص کل بورس دیروز در پایان معاملات در عدد ۵۵ هزار و ۹۴۲ متوقف شد تا تنها یک قدم تا ۵۶ هزار واحد و ثبت رکوردی دیگر در تاریخ بورس فاصله داشته باشد. در حال حاضر ارزش روز بازار سهام از ۲۶۸ هزار میلیارد تومان عبور کرده است.

فعالان بازار سرمایه از هجوم نقدینگی در پی کاهش قیمت ها و سودآوری در بازارهای سکه، طلا و ارز به بازار سرمایه خبر می دهند. در عین حال برگزاری مجامع و گزارش های عملکرد مثبت شرکتها نوعی خوشبینی از آینده سهام شرکت های بورسی را به همراه داشته است.

شاخص بورس ابتدای امسال را از عدد ۳۸ هزار و ۴۰ واحد آغاز کرد. شاخص کل در دومین روز کاری سال ۹۲ از مرز ۳۹ هزار واحد عبور کرد و در ۱۴ فرورودین ماه، رکوردی دیگر را به ثبت رساند و از ۴۰ هزار واحد گذشت. این متغیر در ۱۸ فروردین ماه دوباره وارد ۳۹ هزار واحد شد، اما روند نزولی آن ادامه دار نشد و ۱۹ فروردین به کانال ۴۰ هزار واحد برگشت و روند صعودی را طی کرد.

این نمایشگر وضعیت بازار، روز دوم اردیبهشت با تاثیر هلدینگ خلیج فارس، بزرگ ترین شرکت اصل چهل و چهاری و همچنینن نمادهای فولادی، وارد کانال ۴۱ هزار واحد شد.

شاخص در روز چهار اردیبهشت از ۴۲ هزار واحد گذشت و در هشتمین روز اردیبهشت ماه رقم ۴۳ هزار واحد را پشت سر گذاشت. این متغیر در دهم اردیبهشت ماه هم از ۴۴ هزار واحد و گذشت و در چهاردهمین روز اردیبهشت ماه، از ۴۵ هزار واحد گذشت. شاخص روز ۲۵ خرداد از ۴۶ هزار و در روز ۲۶ خرداد از ۴۷ هزار واحد گذشت.

شاخص کل در ۲۷ خرداد از ۴۸ هزار واحد و در روز پنجم تیرماه از ۴۹ هزار واحد گذشت. صبح روز هشتم تیرماه نیز این متغیر بازار سهام از ۵۰ هزار واحد گذشت و روز بعد از آن، از عدد ۵۱ هزار واحد گذشت. همچنین شاخص کل بورس که نمایانگر وضعیت بورس است در تاریخ ۱۰ تیرماه از مرز ۵۲ هزار واحد گذشت. شاخص در روز ۱۵ تیرماه جاری دو رکورد تاریخی را به ثبت رساند و مرز ۵۳ و ۵۴ هزار واحد را پشت سرگذاشت. در نهایت شاخص بورس در ۱۹ تیرماه سال جاری از مرز ۵۵ هزار واحد برای اولین بار عبور کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج