جاباما
۶۰۴۸۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تلاش آمریکا برای تغییرات ژئوپلتیک در جهان

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت مناطق مرزی ارجحیت پیوسته، توقف‌ناپذیر و دائمی استراتژی دفاعی ما است.

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه شهدا آذربایجان غربی، سردار حسین سلامی عصر امروز در آغاز مرحله اصلی رزمایش محرم، اظهار داشت: امنیت از اهمیت فوق‌العاده‌ای در نظام دفاعی ما برخوردار است، به ویژه در شرایطی که در کشورهای پیرامونی ما کانون‌هایی از ناامنی و بحران شکل گرفته و راهبرد کشورهای سلطه‌طلب و بیگانه همچون آمریکا و انگلیس و برخی رژیم‌های متحد آنها در منطقه ایجاد تغییرات ژئوپلتیک در جهان است.


وی با بیان اینکه ما برای امنیت ملت ایران اقدام به برگزاری رزمایش‌هایی از این دست می‌کنیم، اضافه کرد: به دلیل آنکه اقتدار مرزها برای ما از اولویت‌های اصلی به شمار می‌رود، تسلط ما بر مرزها در این زمینه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ما برای برقراری کامل امنیت به ویژه در مرزها، هم در میدان عمل دشمنان را تعقیب می‌کنیم و هم آمادگی دفاعی خود را نمایش می‌دهیم.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه امنیت مناطق مرزی ارجحیت پیوسته و توقف‌ناپذیر استراتژی دفاعی ما است، مطرح کرد: برگزاری رزمایش امنیتی محرم و سایر رزمایش‌های نیروهای مسلح، برای ما امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش و برای دشمن مایوس‌کننده خواهد بود.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز در حاشیه رزمایش محرم اظهار داشت: مهم‌ترین هدف ما در رزمایش ایجاد هماهنگی و اجرای عملیات ترکیبی رسته‌ها با یکدیگر بوده است که به فضل الهی این امر محقق شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: در این رزمایش علاوه بر اینکه یگان‌های مختلف به تمرین پرداختند، هماهنگی آنها با یکدیگر و در شرایط واقعی به نمایش درآمد.

وی بیان کرد: در رزمایش امنیتی محرم عملیات‌های ترکیبی با حضور یگان‌های پهپادی، موشکی، توپخانه، هوانیروز و زرهی با موفقیت انجام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج