۶۰۴۹۹۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سیستم عامل اندروید ۹ ساله شد

هنگامی که گوگل در سال ۲۰۰۸ اولین نسخه از سیستم عامل اندروید را منتشر کرد. وعده‌های زیادی داد. به طور دقیق اولین بار سیستم عامل اندروید در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهرماه) معرفی شد و از آن زمان ۹ سال می‌گذرد.

وب سایت تکراتو - امید اصغرزاده: سیستم عامل اندروید ۹ ساله شد. به نظر می‌رسد که این سیستم عامل گوگل در حال حاضر در مسیر درستی قرار گرفته است.
سیستم عامل اندروید ۹ ساله شد

هنگامی که گوگل در سال ۲۰۰۸ اولین نسخه از سیستم عامل اندروید را منتشر کرد. وعده‌های زیادی داد. به طور دقیق اولین بار سیستم عامل اندروید در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهرماه) معرفی شد و از آن زمان ۹ سال می‌گذرد.

شایید در آن زمان کمتر کسی فکر می‌کرد که اندروید بتواند این گونه بر بازار موبایل جهان حکمرانی کند. گوگل از آن زمان پروژه‌های مختلفی را آغاز کرد. بسیاری از آنها شکست خورد و برخی از آنها نیز نتوانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند، اما وضعیت فعلی اندروید نشان می‌دهد که این پروژه چیز دیگری است!

اکنون مدت کوتاهی است که از معرفی اندروید ۸ اوریو می‌گذرد و این سیستم عامل موبایلی در حال حاضر در بیش از ۶۵ درصد از گوشی های تلفن همراه وجود دارد. البته این آمار بستگی دارد که چه کسی آن را مطرح کند. ۶۵ درصد آمار بسیار محافظه کارانه‌ای است. برخی تخمین‌های خوش بینانه این آمار را چیزی در حدود ۸۵ درصد و یا حتی بیشتر اعلام کرده‌اند.

پادشاهی سیستم عامل اندروید بر بازار موبایل جهان

چه بخواهیم و چه نخواهیم، اندروید هم اکنون بر بازار گوشی های هوشمند دنیا حکمرانی می‌کند و هیچ راهی برای جلوگیری از شیوع آن نیز وجود ندارد. این پلتفرم در بسیاری از گوشی های هوشمند جهان قرار گرفته و بسیاری از شرکت ها پوسته نرم افزاری خود را بر اساس آن طراحی می کنند.

سیستم عامل اندروید ۹ ساله شد

گوگل در این ۹ سال موفق شده است تا هر ساله با انتشار نسخه‌ای جدید خود را به روز نگه دارد و انصافا این کار مشکلی است. کار کردن بر روی پروژه بزرگی چون اندروید آن هم با این دقت و عملکرد برای بسیاری از شرکت‌های دنیا سخت و تقریبا غیر ممکن است، اما گوگل تا اینجا که به خوبی توانسته این موضوع را مدیریت کند.

در حال حاضر اندروید سرعت رشد ثابتی داشته و چیز چندان خاصی از آن دیده نمی شود. شاید لازم است تا گوگل کمی هیجان به این سیستم عامل جدید اضافه کرده و کاربران خود را شگفت زده کند. سال آینده اندروید ۹ به بازار عرضه خواهد شد و گوگل از هم اکنون مشغول کار بر روی آن است. یک چیز هیجان انگیز و واقعا انقلابی می‌تواند روند و قالب فعلی اندروید را دگرگون کند.

سیستم عامل اندروید ۹ ساله شد
گوشی HTC Dream با سیستم عامل اندروید ۱.۰
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج