جاباما
۶۰۵۲۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فیلم‌نامه نویسی «جوکر» از هفته آینده آغاز می شود

خبرهای منتشر شده حاکی از این موضوع است که نوشتن فیلم‌نامه فیلم The Joker از هفته آینده شروع خواهد شد و فیلم‌برداری فیلم نیز از سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد، تمام این اتفاقات تنها بعد از مدت کوتاهی از این خبر که فیلمی مجزا از شخضیت جوکر توسط دو استودیو DC و برادران وارنر ساخته میشود، افتاده است.

سینماگیمفا: خبرهای منتشر شده حاکی از این موضوع است که نوشتن فیلم‌نامه فیلم The Joker از هفته آینده شروع خواهد شد و فیلم‌برداری فیلم نیز از سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد، تمام این اتفاقات تنها بعد از مدت کوتاهی از این خبر که فیلمی مجزا از شخضیت جوکر توسط دو استودیو DC و برادران وارنر ساخته میشود، افتاده است.
فیلم‌نامه نویسی «جوکر» از هفته آینده آغاز می شود

با توجه به این موضوع که ساخت این فیلم توسط کارگردان دو فیلم The Hangover و War Dogs صورت میگیرد (تاد فیلیپس) و همچنین علاقه فیلم ساز کهنه‌کار یعنی مارتین اسکورزی (Martin Scorsese) به ساخت این فیلم، سخت است که از خبر ساخت این فیلم هیجان زده نشویم. گزارش‌ها بر این پایه هستند که این فیلم نگاهی بر گذشته شخصیت جوکر دارد و این که چگونه او به چنین شخصیتی تبدیل شده، به گونه‌ای که با آنچه طرفداران او، از قبل از شخضیت جوکر می‌دانند به کلی متفاوت باشد.

زمانی که حرف از ساخت این فیلم زده شده بود، واقعا کسی انتظار این خبر بسیار هیجان‌انگیز را نداشت و از آن موقع تا الان که خبر از شروع نوشتن فیلم‌نامه داده‌اند بنظر می‌رسید روند ساخت این فیلم با سرعت بسیار آرامی پیش خواهد رفت اما الان تمامی ما منتظر این هستیم تا ببینیم استودیو برادران وارنر چه زمانی شروع به توسعه کامل این فیلم میکند، این درحالی است که فیلم هایی همچون Suicide Squad در حال حاضر در دست ساخت هستند. هنوز معلوم نیست که چه برسر این فیلم کاملا جدید خواهد آمد آیا می تواند موفقیتی جدید باشد یا قرار است تبدیل به یک شکست برای دنیای DC شود.

آخرین خبری که از سایت Variety نقل شد، مربوط به توییتی از جاستین کرول (Justin Kroll) بود که بدون ذکر منبعی اعلام کرد که فیلم‌نامه این نمایش از هفته آینده آغاز خواهد شد و فیلم‌برداری نیز از سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

در حال حاضر ما هیچ اطلاع دقیقی از این موضوع نداریم که قرار است استودیو برادران وارنر چه داستانی را برای این مجموعه در نظر بگیرد، اما اگر حرفهای کرول درست باشد، این استودیو با سرعت زیادی مشغول پیگیری‌های مربوط به ساخت این فیلم است. باید این نکته را نیز توجه داشت که چه کسی قرار است در نقش جوکر بازی کند، چون طبق شواهد استودیو مایل به حضور جرد لتو (Jared Leto) در این نقش نیست و به دنبال بازیگری جوان‌تر در این نقش میگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج