جاباما
۶۰۵۳۱۶
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

سرلشکر باقری: همه پرسی کردستان توطئه است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد که پشت سرمساله کردستان عراق رژیم صهیونیستی و استکبارجهانی قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد که پشت سرمساله کردستان عراق رژیم صهیونیستی و استکبارجهانی قرار دارد.

سردار سرلشکر پاسدار باقری طی سخنانی در مراسم زیارت عاشورا و آئین بزرگداشت هفته ی دفاع مقدس پرسنل و مدیران وزارت اطلاعات ، جنگ تحمیلی را حادثه سنگینی برای کشور عنوان کرد و گفت : دشمنان بعد از همه حوادثی که برای جلوگیری از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایجاد کردند و بدنبال به زانو در آوردن نظام بودند در نهایت کشور را با تجاوز نظامی مواجه کردند وفرزندان این مرز و بوم با اجرای عملیات های بزرگی به لطف پروردگار و برکت خون شهدا و نفس قدسی امام (ره) پیروزی در جنگ به ارمغان آمد.

وی ازجمله درس های هشت سال دفاع مقد س را مراقبت از غافلگیر نشدن ، مهلت نفوذ ندادن به دشمن و همراهی و همکاری دستگاه های اطلاعاتی برای جلوگیری از تهدیدات عنوان کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش و تاثیر خدمات وزارت اطلاعات در دفاع مقدس را برجسته و خوب توصیف و تاکید کرد : دستگاه اطلاعاتی اگر به دشمن مهلت نفوذ و عملیات ندهد برکات زیادی حاصل خواهد شد و نمونه ی همکاری های مشترک زیادی دراین زمینه با وزارت اطلاعات داریم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود مسئله همه پرسی در کردستان عراق را توطئه دانست و اظهار داشت : پشت سر این مسئله رژیم صهیونیستی و استکبارجهانی قرار دارد.

باقری همچنین با ابرازخوشحالی از ابقای حجت‌الاسلام علوی در وزارت اطلاعات اظهار کرد: نیروهای مسلح از همکاری وزارت اطلاعات برخوردار است و ما قدردان این همکاری و هماهنگی هستیم و در دوره ی مسئولیت حاج آقا علوی این همکاری و هماهنگی ها بیشتر شد و ما اعلام می کنیم که مسیر ما مسیر هم افزایی است.

شایان ذکر است سرلشکر باقری در بدو ورود مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات و جمعی از معاونین وزیر قرار گرفت سپس بر مزار شهدای گمنام حاضر و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهداادای احترام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من یه ادم بی سواد فکر میکنم امریکا اسرائیل باهم نقشه کشیدن کرد های اطراف خلیج فارس را اول خود مختار کنند از کشورشان جدا کنند بعد بهمه کمک ان چنانی کنند با هم متحد شوند اشوب راه بیاندارند نفوذکنند چنگ بیاندازن تمام کشور ها همین کرد ها رو هم نابود می کنند جهان خوارها واقعا شیطان زمانند این جنگ هارو راه انداختن کلی جوان هارو کشتن بیماری وهزار حقه بازی کردن نرمه نرمه بمقصد شون می رسن الهی ارزوهایشان را بگور ببرن مثل شارون جنایت کار جهنمی الهی

    • بدون نام

      دیر موندی... تموم شده

    • سید عبدالله طاهری

      جدایی کردستان در وضعیت فعلی کمتر و بلکه بیشتر از قضیه داعش خطرناک است ودر اجتماعات کردها وجود پرچم رژیم صهیونیستی تامل برانگیز است،

    • سید عبدالله طاهری

      با سلام و درود به سردار سرلشکر باقری،رصد کلیه مرزهای کردستان بدلیل نیت های رژیم صهیونیستی و آمریکا استراتژی و حق مسلم ایران بوده وهر تحرک اسراییل با پاسخ سخت همراه خواهد بود

    • سید عبدالله طاهری

      کوچکترین تحرک اسراییل. در اقلیم کردستان بزرگترین دلیل برای دریافت ضربات کوبنده خواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج