۶۰۵۳۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

بهترین هتل های جدید سال ۲۰۱۳ (۶)

سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از ۵۷ کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (6)




بهترین هتل های جدید سال 2013 (5) بهترین هتل های جدید سال 2013 (4) بهترین هتل های جدید سال 2013 (3) بهترین هتل های جدید سال 2013 (2) بهترین هتل های جدید سال 2013 (1)

برترین ها: سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از 57 کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.


والدورف استوریا (Waldorf Astoria) در برلین، آلمان

یک برج نوساز ۱۸۲ اتاقه و ۵۰ سوئیت که در نزدیکی مرکز خرید کورفورستندام قرار دارد. فضای شیک داخلی آن از مرمر و شیشه و حمام و دستشویی ها از سنگ های بزرگ مرمر ساخته شده اند و وان های بزرگ و دوش های جداگانه دارند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (6)

آمانزوئی (Amanzo'e) در کرانیدی، یونان

سی و هشت سوئیت بالای تپه ها که در خارج از گردشگاه پورتو هلی واقع شده اند. این ملک با زیتون زار ها و مزارع محاصره شده است و مناظر چشمگیری از دریا از این ناحیه دیده می شود. مینیمالیسم مدیترانه ای در دکوراسیون آن دیده می شود. ساختمان ها همه خصوصی هستند و به دور محوطه ای با استخرهای خصوصی ساخته شده اند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (6)

ودا-بار هتل (Buddha-Bar Hotel) در بوداپست، مجارستان

یک کاخ ۱۰۲ اتاقه به سبک هنر نوین که در نوار توریستی اصلی بوداپست واقع شده است. روشنایی کم، رنگ های قرمز و مشکی و شمایل های مذهبی آسیایی با معماری سلطنتی پایان قرنی مجار-اتریشی ترکیب شده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (6)

پارک هایت (Park Hyatt) در چنی، هندوستان

یک هتل ۹ طبقه جدید با تالار کنفرانس و ضیافت که توسط شرکت طراحی نیویورکی جرج وانگ طراحی شده است، در نزدیکی فرودگاه قرار دارد . این هتل ۲۰۱ اتاقه دارای استخر بی کران روی بام و مرکز تجاری مجازی شبانه روزی با خدمات منشی چندزبانه، ویدئوکنفرانس، چاپگرهای رنگی و پیک است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (6)

فیرمونت (Fairmont) در جیپور، هندوستان

این هتل پر زرق و برق ۲۵۵ اتاقی با باغچه های آبی و درختان یاس، در شمال شرقی جیپور در جاده دهلی-آگرا قرار دارد و دارای بالکن روی بام، استخر بزرگ و مجتمع اسپا است. سبک قصرگونه قرن شانزدهمی آن شامل دیوارهای صورتی رنگ، درهای چوبی قرون وسطایی، تاق های سارازنی و نسبت های بزرگ می شود.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (6)

ویوانتا بای تاج (Vivanta by Taj) در مادیکری، هندوستان

گردشگاهی ۱۸۰ جریبی در کوه های جنگلی کارناتاکا با ۶۳ اتاق و ویلا، یک اسپا، دو استخر و مناظر زیبایی از حیات وحش، دارای معماری بومی با بام های سفالی، دیوارهای اخرا، دکوراسیون دیوارهای سفید ساده و چوب های تیره رنگ است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (6)

لاکشمن ساگار (Lakshman Sagar)، پالی، راجستان، هندوستان

زمین ۳۲ جریبی این ملک قبلاً شکارگاه حاکمین محلی بوده است و حالا یک گردشگاه اکولوژیک با ۱۲ کلبه و طاووس هایی مانده است که اطراف کلبه ها پرسه می زنند. دو ساختمان اصلی با تابلوهای نقاشی، سایبان ها و کوسن های زیبا تزئین شده اند. کلبه های گل و سنگی که به تازگی ساخته شده اند با منظره صخره ای اطراف هماهنگی دارند. دکوراسیون داخلی از پارچه های رنگارنگ و وسایل زیبا تشکیل شده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (6)

گردشگاه مولیا (Mulia Resort) در بالی، اندونزی

یک گردشگاه ساحلی ۷۴۵ اتاقی در جنوب شرقی منطقه نوسا دوئا که با چوب و مرمر جلایافته به سبکی مدرن ساخته شده است. دو مجموعه ساختمان ۵ طبقه در دو طرف محوطه مرکزی قرار دارند و اتاق های این گردشگاه با مبلمان خوشرنگ و جلوه های تزئینی طلایی و آثار هنری مخصوص بالی دکوره شده اند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (6)

مجموعه هتل های لوکس کریتون در پلازا (Keraton at the Plaza, a Luxury Collection Hotel) در جاکارتا، اندونزی

۱۲ طبقه از برج مسکونی جدیدی در پایتخت پرجنب و جوش اندونزی، به این مجموعه هتل اختصاص یافته است. سبک این هتل سبک جاوه با حالت سلطنتی است: چوب های استوایی، جلوه های باتیک و آنتیک های قیمتی و آثار هنری معاصر، و مناظر پانورامیک را نیز به اینها اضافه کنید.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (6)

ایماکوکو (The Emakoko) در نایروبی، کنیا

کلبه هایی در لبه مسیلی مشرف به پارک ملی نایروبی، که شامل شومینه ها، پارچه های حریر خاکستری و برنزی و صدای طبیعی پرندگان و میمون ها می شود.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (6)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاکی

      در ایران هم اگر هتل است
      ما رو آشنا کنید
      مرسی

    • Shaggy

      چقذ ما از دنیا عقبیم ای خدا..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج