۶۰۵۵۲۱
۸ نظر
۵۰۲۷
۸ نظر
۵۰۲۷
پ

دختر ۱۰ساله راز قتل مادر و خواهرش را فاش کرد

دختر خردسال که شاهد قتل مادر و خواهر ٤ ساله‌اش به دست عموی جنایتکارش بود پس از بهبود نسبی جزئیات جنایت نیمه شب را فاش کرد.

روزنامه ایران نوشت: دختر خردسال که شاهد قتل مادر و خواهر ٤ ساله‌اش به دست عموی جنایتکارش بود پس از بهبود نسبی جزئیات جنایت نیمه شب را فاش کرد.

«آذین» -۱۰ ساله- گفت: «چند روز قبل از حادثه، عمویم به خانه ما آمد و گفت که می‌خواهد خانم جوانی را که از آشنایانش بود به خانه ما بیاورد اما مادرم بشدت مخالفت کرد. بعد از رفتن عمویم، مادرم با زن جوان تماس گرفت و او را نصیحت کرد. عمویم که از این موضوع با خبر شده بود به مادرم گفت: «همان‌طور که آبرویم را بردی آبرویت را می‌برم و داغت را به دل خانواده ات می‌گذارم.شب حادثه هم عمویم در حالی که صورتش را پوشانده بود وارد خانه شد و طوری وانمود کرد که انگار یک غریبه وارد شده است.اما وقتی صورتش معلوم شد به مادرم گفت آبرویت را می‌برم.بعد هم با چاقو به جان مادر و خواهرم و من افتاد.»

پدر و دایی آذین نیز دیروز با حضور در دادسرای امور جنایی تهران خواهان مجازات فوری عامل این جنایت شدند.
پدر «آذین» که شامگاه سه‌شنبه ٢٨ شهریور در جریان قتل همسر و دختر ٤ ساله‌اش و مجروح شدن دختر ١٠ ساله‌اش قرار گرفته بود به بازپرس محسن مدیر روستا گفت: «برادرم هرگز به من نگفته بود که همسرم مشکلی دارد. در سه ماه گذشته من تنها یکبار او را دیدم آن هم دو دقیقه. چطور می‌گوید که بابت این موضوعات با من صحبت کرده است.
از طرفی او مدعی شده که من توجه نکرده ام. خب چرا این موضوع را به خانواده همسرم نگفته و خودش اقدام کرده است. از طرف دیگر فردی که برادرم مدعی است به من خیانت کرده و با همسرم ارتباط داشته از دوستان صمیمی من است و هم من به خانه او می‌روم و هم او به خانه ما می‌آید. به چشم هایم اعتماد ندارم که به او اعتماد دارم. او آن شب به مقابل خانه‌مان آمده بود تا سوئیچ ماشینش را بدهد تا برادر خانمم برای شرکت در عروسی از آن استفاده کند.او سوئیچ را به دخترم داده و رفته بود.
مرد جوان در حالی که گریه می‌کرد، ادامه داد: «همسر و دخترم بی‌گناه بودند و دلم نمی‌خواهد خون بی‌گناهشان پایمال شود. می‌خواهم قاتل همسر و بچه‌ام هرچه سریع‌تر مجازات شود. زمانی که این خانه را اجاره کردم برادرم به من گفت یک طبقه را به او اجاره دهم و مبلغی در اجاره خانه به من کمک می‌کند. اما همسرم قبول نکرد. می‌گفت برادرم در تهران تنهاست و درست نیست که او با ما هم‌خانه شود.»

برادرزن جوان جانباخته نیز با حضور در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران اعلام کرد، پدر و مادرش خواهان قصاص قاتل هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا شکر که پایان داستان این جرم بالا رفتن سر مجرم بالا دار است . چون بچه اش بدون هیچ کناهی کشته شده . نمی میشه از خون طفل 4 سال خود بگذرد

    • بدون نام

      اعدام با شمشیر

    • بدون نام

      مرد کثیف بی وجدان پست تر از این آدم تو دنیا نیست مردک دیوانه حتی بعد از کشتن اون زن بیگناه میخواسته بهش تهمت بزنه اینا انسان نیستن فقط چون میدونن افکار عمومی جامعه خیانت زن رو تقبیح می کنه از این وسیله استفاده می کنن تا هم جنایت کنن و هم قهرمان بشن توسط یه عده آدم بی فرهنگ و جاهل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای بر آدمهای نادان پست فطرتی که به زنها تهمت میزنند و اسم خودشونو میذارن مرد . این اسم برای خیلیها زیاده

    • بیحوصله

      خدا لعنتت کنه مرد بی وجدان چون این زن قبول نکرد یه زن نامحرم یا زنی که تو باهاش رابطه داری رو ب خونه اش بیاری اونو کشتی بالفرض ک مقتول آدم خوبی نبود چرا به بچه هاش رحم نکردی
      اگر همسر این زن و خانواده اش بخوان به تویه نامرد رضایت بدن از تو بیوجدان ترن
      کاش اون زنی ک باعث شد تو ب این زن و بچه هاش رحم نکنی هم رسوا بشه و مجازاتش کنن...

    • بدون نام

      بی وجدان ای بی غیرت هوس ران تو به خاطر یک زن چقدر تویی یک رابطه کثیف غرق شده بودی که از روی اجساد عزیزان برادرت رد شدی .
      نوش جانت طناب دار به خاطر یک عوضی مثل خودت .

    • بدون نام

      این پست فطرت بی رحم را اعدام کنید.

    • مردان نامرد

      باز هم جای شکرش باقیه که اذین بوده حقیقتو بگه که باباش به مامانش تهمت بزنه وبخواد دوستشو بکشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج