۶۰۵۵۴۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

یکی از ضعف‌های Apple TV جدید مشخص شد

اپل به تازگی Apple TV جدید خودش را معرفی کرده است. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به پخش ویدیو با کیفیت ۴k اشاره کرد؛ قابلیتی که کاربران مدت‌ها منتظر آن بودند تا سرانجام اپل انتظارات را برآورده کرد تا کاربران بتوانند به‌راحتی فیلم‌های ۴k را از منابعی مثل iTunes و Netflix تماشا کنند، اما در مورد یوتیوب چطور؟

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: اپل به تازگی Apple TV جدید خودش را معرفی کرده است. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به پخش ویدیو با کیفیت ۴k اشاره کرد؛ قابلیتی که کاربران مدت‌ها منتظر آن بودند تا سرانجام اپل انتظارات را برآورده کرد تا کاربران بتوانند به‌راحتی فیلم‌های ۴k را از منابعی مثل iTunes و Netflix تماشا کنند، اما در مورد یوتیوب چطور؟
یکی از ضعف‌های Apple TV جدید مشخص شد

به تازگی در منابع خبری گزارش‌هایی منتشر شده که اپل تی‌وی از ویدیوهای ۴k یوتیوب پشتیبانی نمی‌کند. دلیل این موضوع به فرمت ویدیوهای یوتیوب با کدک (Codec) VP۹ برمی‌گردد. درحالی که Apple TV فقط از کدک‌ H.۲۶۵/HEVC پشتیبانی می‌کند. فرمت ویدیویی که Apple TV پشتیبانی می‌کند، کاربرد وسیع‌تری دارد اما آن طرف هم، یوتیوب قرار دارد که کاربران زیادی را به پلت‌فرم منحصرش اختصاص داده است.

نکته‌ی دیگر در مورد Apple TV جدید این است که چیپست آن قابلیت پشتیبانی از رمزنگاری/رمزگشایی سخت‌افزاری (hardware encoding/decoding) را ندارد. اپل درحال حاضر قابلیت نرم‌افزاری برای خواندن این فرمت ویدیویی را روی محصول جدیدیش بنابه دلایل نامعلومی قرار نداده، اما این احتمال وجود دارد که درنهایت، اپل و گوگل برای پاسخ نیاز کاربران به چاره‌ای را برای این مشکل بیاندیشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج