جاباما
۶۰۵۵۴۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اولین تصویر لو رفته از هواوی میت ۱۰ پرو

اولین تصویر از گوشی میت ۱۰ پرو به بیرون درز کرد که ظاهر این تلفن همراه هوشمند را نشان میدهد. دو گوشی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند و گوشی میت ۱۰ لایت هم بیشتر به یک محصول میان‌رده شباهت دارد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: می‌دانیم که شرکت هواوی قصد دارد در تاریخ ۲۴ مهر ماه گوشی میت ۱۰ را در سه مدل راهی بازار کند. مدل‌های معمولی، لایت و پرو که هر کدام از نظر سخت افزاری و اندازه با هم متفاوت هستند. امروز اولین تصویر از گوشی میت ۱۰ پرو به بیرون درز کرد که ظاهر این تلفن همراه هوشمند را نشان میدهد. دو گوشی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند و گوشی میت ۱۰ لایت هم بیشتر به یک محصول میان‌رده شباهت دارد.
اولین تصویر لو رفته از هواوی میت ۱۰ پرو

در تصویر لو رفته از میت ۱۰ پرو کاملا می‌توانید صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه این گوشی را مشاهده کنید. صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۸:۹ که به نظر می‌رسد از دقت تصویر بالایی هم برخوردار است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که استفاده از این صفحه نمایش باعث شده که ظاهر گوشی جدید هواوی به گلکسی اس ۸ بسیار شبیه باشد. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که سنسور تشخیص اثر انگشت روی این گوشی دیده نمی‌شود. پس احتمال دارد که سنسور به زیر صفحه نمایش رفته باشد یا از سنسور تشخیص چهره پشتیبانی کند.

شرکت هواوی بارها اعلام کرد که گوشی میت ۱۰ را برای رقابت با گلکسی اس ۸، گلکسی نوت ۸، آیفون ۸ و آیفون X راهی بازار می‌کند. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که در اواخر مهر ماه هواوی با میت ۱۰ چه سر و صدایی به راه می‌اندازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج