۶۰۵۵۷۰
۱۰ نظر
۵۰۹۳
۱۰ نظر
۵۰۹۳
پ

هنرمندانی که در ۲۷ سالگی مرده اند

امی واینهاوس، کرت کوبین، جنیس جاپلین و بسیاری از هنرمندان دیگر در سن ۲۷ سالگی به زندگی خود پایان داده اند. “کلوپ ۲۷” عنوانی است که برای این روند نگران کننده و عجیب گذاشته شده است.

وب سایت بدونیم: امی واینهاوس، کرت کوبین، جنیس جاپلین و بسیاری از هنرمندان دیگر در سن ۲۷ سالگی به زندگی خود پایان داده اند. "کلوپ ۲۷" عنوانی است که برای این روند نگران کننده و عجیب گذاشته شده است. می گویند یک هنرمند واقعی موسیقی بازنشسته نمی شود بلکه در ۲۷ سالگی می میرد.
در ابتدا موسیقیدان معروفی مثل جیمی هندریکس و جیم موریسون با پایان دادن به عمر خود به این کلوپ می پیوستند اما در چند سال اخیر این کلوپ هنرمندان بیشتری چون آنتون یلچین (هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا) و ژان میشل باسکیت (هنرمند و نگارگر آمریکایی آفریقایی تبار) را هم در بر گرفته است. کلوپ ۲۷ یک معمای واقعی و مرموز است که هنرمندان را در بر گرفته است. در این مطلب با لیست اعضای این کلوپ آشنا شوید.

کرت کوبین (۱۹۹۴ - ۱۹۶۷)
هنرمندانی که در ۲۷ سالگی مرده اند

کرت کوبین بنیانگذار نیروانا تا قبل از زمانی که در خانه خودش دست به خودکشی بزند به بهترین هنرمند موسیقی راک معروف بود.


امی واینهاوس (۲۰۱۱ - ۱۹۸۳)
هنرمندانی که در ۲۷ سالگی مرده اند

واینهاوس صاحب پرفروش ترین آلبوم بریتانیایی در قرن ۲۱ به نام "Back to Black" در سال ۲۰۰۶ ۳ سال بعد از آلبوم موفقش به دلیل مصرف بیش از حد الکل جان باخت.


جیم موریسون (۱۹۷۱ - ۱۹۴۳)
هنرمندانی که در ۲۷ سالگی مرده اند

جیم موریسون دومین نفر از سمت راست، خواننده رهبر گروه The Doors است که دلیل مرگ او همچنان معما باقی مانده است. جسد این هنرمند را در وان حمام خانه اش در پاریس پیدا کرده اند.


ژان میشل باسکیت (۱۹۸۸ - ۱۹۶۰)
هنرمندانی که در ۲۷ سالگی مرده اند

در تصویر بالا اندی وارهول در سمت چپ و ژان میشل باسکیت در سمت راست در یک نمایشگاه هنری سال ۱۹۸۵ هستند. این هنرمند سبک نئواکسپرسیونیسم و دیوار نگار آفریقایی آمریکایی تبار به شهرتی رسید که کمتر هنرمندی می تواند در این سن کم به دست بیاورد. جسد ژان در اثر مصرف بیش از حد هروئین در استودیو هنر مانهاتن پیدا شد.


جنیس جاپلین (۱۹۷۰ - ۱۹۴۳)
هنرمندانی که در ۲۷ سالگی مرده اند

جنیس جاپلین از بزرگ ترین پیشگامان موسیقی راک به دلیل مصرف بیش از حد هروئین مرده است. کمتر از یک سال پس از مرگش آخرین آلبوم او "Pearl" منتشر شد و روی بیلبوردها رفت.


رابرت جانسون (۱۹۳۸ - ۱۹۱۱)
هنرمندانی که در ۲۷ سالگی مرده اند

جانسون تا زمانی که زنده بود طرفداران زیادی نداشت اما بعد از انتشار مجدد آلبوم "King of the Delta Blues Singers" در سال ۱۹۶۱ روی گروه های راک معاصر تاثیر بیشتری داشته است. علت مرگ او مسمومیت استرکنین و ذات الریه اعلام شده است.


جیمی هندریکس (۱۹۷۰ - ۱۹۴۲)
هنرمندانی که در ۲۷ سالگی مرده اند

جیمی هندریکس شهرت زیادی در دنیای موسیقی راک دارد و با خلاقیت هایش در گیتار نوازی سبک های موسیقی بلوز، آر اند بی، جاز و راک اند رول را به هم متصل کرده است. جزئیات مرگ او هنوز هم در هاله ای از ابهام مانده است. جیمی شب قبل از مرگش ۹ قرص خواب آور مصرف کرده است.


برایان جونز (۱۹۶۹ - ۱۹۴۲)
هنرمندانی که در ۲۷ سالگی مرده اند

برایان جونز بنیانگذار گروه راک رولینگ استونز در سال ۱۹۶۹ گروه را ترک کرد و میک جگر و کیت ریچاردز جانشین او در گروه قرار گرفتند. جسد برایان را یک ماه بعد از ترک گروه در استخر خصوصی اش پیدا کردند.


جاناتان برندیس (۲۰۰۳ - ۱۹۶۷)
هنرمندانی که در ۲۷ سالگی مرده اند

برندیس مشهورترین هنرپیشه کم سن و سال در فیلم "One Life to Live" به شهرت رسید و در ۲۷ سالگی خودکشی کرده است.


ریچی ادواردز (۱۹۹۵ - ۱۹۶۷)
هنرمندانی که در ۲۷ سالگی مرده اند

تصویر بالا تصویر خانواده ادواردز در مراسم سالروز گمشده های سال ۲۰۱۱٫ ریچی ادواردز گیتاریست و ترانه سرای گروه Manic Street Preachers در تاریخ یکم فوریه سال ۱۹۹۵ ناپدید شد و ۲ هفته بعد اتومبیل او نزدیک پل رودخانه سورن پیدا شد. جسد او هرگز پیدا نشد و پلیس در سال ۲۰۰۸ بعد از تلاش های بی ثمر برای پیدا کردن جسد او مرگش را حتمی اعلام کردند.


رون مک کرنان (۱۹۷۳ - ۱۹۴۵)
هنرمندانی که در ۲۷ سالگی مرده اند

کرنان آخرین نفر از سمت چپ از بنیانگذاران گروه موسیقی گریت فول دد تاثیر سبک بلوز را به موسیقی گروه آورد. کرنان در اثر خونریزی گوارشی پس از مصرف الکل و بیماری کمیاب خودایمنی درگذشت.


آنتون یلچین (۲۰۱۶ - ۱۹۸۹)
هنرمندانی که در ۲۷ سالگی مرده اند

یلچین پس از ایفای نقش در فیلم علمی تخیلی Taken در سال ۲۰۰۲ زمانی که تنها ۱۲ سال سن داشت به شهرت رسید. یک سال بعد در فیلم معروفی به نام Star Trek به شهرت بیشتری دست یافت. این هنرپیشه معروف در اثر سانحه تصادف درگذشت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مردی از سرزمین زامبی ها

      جیمی هندریکس حیف بود گمانه‌زنی دیگری که اخیراً مطرح شده است این است که او توسط مدیر برنامه خود به قتل رسیده باشد

    • بدون نام

      ایشالا یکیشونم من باشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا نکنه. انشالا به حق این شبهای عزیز بزودی امید به زندگی پیدا کنی و عاشق زندگی بشی .موفق باشی

    • بدون نام

      جیمز دین چی

    • عسل بانو جان

      اگر توجه کنید بیشترشون در اثر خودکشی یا مصرف بیش از حد موادو الکل مردن!!چی میشه که آدمای مشهور و پولداری که خیلی از آدمای معمولی آرزوشونه تو جایگاه اونا باشن اینجوری خودشونو نابود میکنن؟!من که فکر میکنم انسان با آرزوها و رویاهاشه که انگیزه زندگی کردن داره،،اینا تو سن کم به همه چی رسیدن،،پول،شهرت،محبوبیت،موفقیت،از یه جایی به بعد دیگه چیزی تو زندگی براشون جذابیت نداره!این میشه که دست به خودکشی های،این چنینی میزنن!!!

    • لارا

      عسل بانو جان ، شهرت وحشتناک سخته مخصوصا اگر توی دنیای هالیوود باشی ...توی سن کم و با بازی توی یک فیلم یا خوندن یک آهنگ یک دفعه سوپراستار بشی و پولدار بشی و هرکاری دلت میخواد بکنی.....بعد مدتی بفهمی این شهرت یک روی تاریک هم داره و آدمای زیادی بهت تمایل دارن اما نمیتونی عشق واقعیتو پیدا کنی نمیتونی اعتماد کنی و کوچکترین حرکتت سوژه رسانه هاست.....یه بچه دبیرستانی رو یه کلید خونه دستش بدی ممکنه خطر افرین باشه وای به حال اینکه یهو بتونه یه قصر مستقل از خانواده بخره!!!!پس این حرف خیلی غلطه که تو فکر کنی علت خودکشی فقط بی انگیزگیه!!!!!

    • لارا

      این رو هم بگم: همیشه میشه آرزوهای بزرگتری داشت . اینکه تو بهترین خونه و ماشین و لباس رو داشته باشی دلیل نمیشه از زندگی سیر شی....شاید باید آرزوهاتو بزرگ تر کنی....به غیر از خودت به مردم دیگه هم فکر کنی و کمک کنی....اینجوری تا ابد با انگیزه میمونی

    • بدون نام

      این آخریه توو فیلم گریم روم نبود؟

    • باب

      برا رضا یزدانی که بد نشده آهنگ فیلم سوفی رو از آلبوم امی واینهاوس بک تو بلک خونده

    • محمد

      سلام،واقعیتی که من در اثر تحقیق در سایتهای خارجی بهش می بردم اینه که افرادی که قصد دارن مشهور بشن توسط کمپانی های بزرگ مجبور میشن یه کارهایی انجام بدن یا خودشون قبلش انجام میدن،مثل امضا کردن اسم و مشخصاتشون توسط خونشون و فروختن روح به شیطان،این باعث میشه بعضی اوقات اون شیطان رو ببینن و این باعث مشکلاتی در زندگیشون میشه و برای فرار از این موضوع مواد مخدر و الکل استفاده میکنن که گاهی اوقات این باعث پایانشون میشه،حرفهام رو میتونم با سند اثبات کنم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج