۶۰۵۵۹۷
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی امسال

فیلم Spider-Man: Homecoming موفق شد به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی در سراسر جهان در سال ۲۰۱۷ تبدیل شود.

کافه سینما: فیلم Spider-Man: Homecoming موفق شد به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی در سراسر جهان در سال ۲۰۱۷ تبدیل شود.
پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی امسال
به گزارش زومجی به نقل از اسکرین‌رنت، در تیرماه امسال بود که اکران فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) به کارگردانی جان واتس، آغاز شد. با این حال، شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند در دنیای سینمایی مارول برای اولین بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) معرفی شد.
این شخصیت محبوب قرار است در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز بازگردد. علاوه بر این، شخصیت مرد عنکبوتی قرار است در فیلم مستقل دیگری در دنیای سینمایی مارول نیز حضور داشته باشد. دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را نیز آغاز کند.

علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت از سوی منتقدان، فیلم Spider-Man: Homecoming توانسته عملکرد بسیار موفقی را نیز در گیشه داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Spider-Man: Homecoming به موفقیت دیگری دست یافته است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس‌آفیس موجو منتشر کرده، به لطف فروش چین، این فیلم موفق شده است که به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی در سال ۲۰۱۷ میلادی تبدیل شود. مجموع فروش جهانی فیلم Spider-Man: Homecoming در حال حاضر به بیش از ۸۷۴.۴ میلیون دلار افزایش یافته است. پیش از این، فیلم Guardians of the Galaxy Vol. ۲ (نگهبانان کهکشان نسخه ۲) با فروشی معادل ۸۶۳.۴ میلیون دلار، پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی در سال ۲۰۱۷ میلادی بود.

در حال حاضر فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) نیز با فروشی معادل ۸۱۹.۶ میلیون دلار در سراسر جهان در رتبه سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی در سال ۲۰۱۷ قرار دارد. با این حال، هنوز دو فیلم مهم ابرقهرمانی دیگر سال ۲۰۱۷ میلادی به روی پرده‌های سینما نرفته‌اند و این دو فیلم از دنیای مارول و دی‌سی قرار است ماه آینده اکران شوند. فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) و فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیز در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) اکران خواهد شد. با این حال، این دو فیلم ممکن است در طول سال ۲۰۱۷ نتوانند از فیلم Spider-Man: Homecoming پیشی بگیرند، اما انتظار می‌رود که شاهد رقابت این دو فیلم در دو ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ باشیم.

فیلم Spider-Man: Homecoming با مجموع فروش ۳۳۱.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی، در حال حاضر پس از سه‌گانه سام ریمی، چهارمین فیلم پرفروش مرد عنکبوتی در آمریکای شمالی است، اما این فیلم به دومین فیلم پرفروش مرد عنکبوتی در سراسر جهان تبدیل شده است و تنها فیلم Spider-Man ۳ (مرد عنکبوتی ۳) با فروشی معادل ۸۹۱ میلیون دلار در سراسر جهان را در مقابل خود دارد. ماه گذشته، کمپانی مارول استودیو و سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Spider-Man: Homecoming را تایید و اعلام کردند. در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۲۶ سپتامبر امسال (۴ مهر) منتشر خواهد شد. سپس نسخه خانگی فیلم Spider-Man: Homecoming که شامل نسخه بلوری، DVD و ۴K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۱۷ اکتبر امسال (۲۵ مهر) عرضه خواهد شد.

دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. تاکنون بازگشت تام هالند برای بازی در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، در این فیلم تایید و اعلام شده است. جان واتس که مسئولیت کارگردانی فیلم Spider-Man: Homecoming را بر عهده داشته است نیز برای کارگردانی دنباله آن باز خواهد گشت. علاوه بر این، کریس مک‌کنا و اریک سامرز که کار نوشتن فیلمنامه فیلم اول را بر عهده داشتند، در حال انجام مذاکرات نهایی با سونی پیکچرز برای نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله این فیلم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج