جاباما
۶۰۵۷۰۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

پاتک سنگین پلیس تهران به مجرمان خیابانی

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس تهران بزرگ تعداد قابل توجهی سارق، اراذل و اوباش، فروشنده مواد مخدر و مجرمان اینترنتی را طی ۲۴ ساعت گذشته و در قالب طرح رعد ۲ دستگیر کرد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس تهران بزرگ تعداد قابل توجهی سارق، اراذل و اوباش، فروشنده مواد مخدر و مجرمان اینترنتی را طی ۲۴ ساعت گذشته و در قالب طرح رعد ۲ دستگیر کرد.

سردار حسین رحیمی در مراسم رونمایی از کشفیات به دست آمده از مجرمان پایتخت که در طرح ۲۴ ساعته رعد ۲ دستگیر شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به اینکه کلانتری‌ها ظرفیت بزرگی را در برخورد با مجرمان و کشف جرم دارا هستند، طرح رعد ۲ با محوریت پلیس پیشگیری و کلانتری‌ها از دو هفته قبل آغاز شد و در ۲۴ ساعت گذشته نیز دومین مرحله از این طرح در سراسر تهران به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح ۲۴ ساعته ۱۰۵ مخفیگاه سارقان، فروشندگان موادمخدر، مالخران و سایر مجرمان مورد ضربه پلیس قرار گرفت و ۳۲۹ سارق و مالخر دستگیر و ۱۶۱ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و تحت عملیات پلیس قرار گرفتند.

رحیمی در خصوص کشفیات به دست آمده از این اقدام پلیس گفت: در این طرح یک روزه ۹۰ دستگاه خودروی سرقتی، ۷۶ موتورسیکلت مسروقه، ۱۰۵ دستگاه انواع دوچرخه به سرقت رفته و ۳۵۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه از مجرمان کشف شد.

وی با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی از کالای قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: ارزش تمام اموال مطروحه کشف شده ۴ میلیارد تومان برآورد شده است.

* اجرای طرح پانجیا توسط پلیس فتای تهران

رئیس پلیس پایتخت در ادامه با اشاره به اجرای طرح بین‌المللی پانجیا در برخورد با فروش قاچاق انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی گفت: در این طرح یک باند بزرگ عرضه داروها و مواد آرایشی قاچاق منهدم شد که داروهای و لوازم آرایشی از این باند بالغ بر ۲ میلیارد تومان ارزش داشت.

* آمادگی پلیس برای برگزاری تشییع شکوهمند پیکر شهید حججی

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید حججی در صبح روز چهارشنبه (فردا) گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امنیت این مراسم برعهده پلیس پایتخت گذاشته شده است و تمهیدات لازم برای حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید حججی پیش‌بینی شده است.

رحیمی با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۹ صبح فردا در مسیرمیدان امام حسین تا میدان خراسان برگزار می‌شود از مردم خواست تا پایان این مراسم همکاری خوبی با پلیس داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      درود بر ریس پلیس جدید تهران خسته نباشی زحمات شما رو میبینیم .

      فقط توروخدا با این خفت گیرها هم برخورد شدید بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج