جاباما
۶۰۵۷۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ملکی: نتایج تکواندو در مراکش قابل دفاع نیست

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو، گفت: واقعا نتایجی که تیم ملی تکواندو در مراکش کسب کرده قابل دفاع نیست.

خبرگزاری فارس: حسن ملکی در مورد نتایجی که تیم ملی تکواندو در مسابقات گرندپریکس مراکش کسب کرد، گفت: واقعا نتایجی که تیم ملی تکواندو در مراکش کسب کرده قابل دفاع نیست. در مسابقات مسکو نیز ما تعدادی بازیکن راهی گرندپریکس کردیم اما تنها یک مدال برنز کسب کردیم، در مراکش هم نتایج به همین صورت بود از بین چهار بازیکنی که راهی این رقابت‌ها کردیم تنها یک مدال برنز بدست آوردیم. این نتایج برای تیمی که قهرمان جهان است قابل قبول نیست.

وی در ادامه افزود: مراکش در تکواندو دنیا نام آشنا نیست، آنها با ۴ تکواندوکار در این مسابقات حضور پیدا کردند و تنها یک برنز کسب کردند. این اتفاقات نشان‌دهنده این است که وقتی منتقدان انتقاد می‌کردند و مسائل فنی را عنوان می‌کردند دوستان تفکراتشان این بود که منتقدان دشمنان آنها هستند و می‌خواهند برای تکواندو حاشیه درست کنند اما این در حالی است که صحبت‌های برخی از دوستان که مدعی بودند منتقدان به دنبال حاشیه‌سازی هستند حالا خودشان با مصاحبه‌هایی که انجام می دهند برای تکواندوی ایران حاشیه‌ساز شدند.

ملکی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما شاهدیم تمامی مسائل فنی که دوستان به صورت کارشناسی شده در رسانه‌ها مطرح می‌کردند یکی پس از دیگری به درستی اتفاق می‌افتد و به همه ثابت می‌شود که اگر کسی درمورد عملکرد تکواندو انتقاد می‌کرد تمام صحبت‌ها مباحث فنی بود و از روی غرض ورزی نبود. هرچند که برخی‌ها صحبت‌های کارشناسان را قبول نمی‌کردند و مدعی بودند آنها منتقد هستند و به دنبال حاشیه‌سازی هستند اما در حال حاضر دوستانی که منتقدان را دشمن می‌دانستند در حال حاضر در صف منتقدان ایستادند من اسم کسی را نمی‌آوردم و مصاحبه آقایان گویای همه چیز است.

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو با اشاره به مصاحبه‌های اخیر برخی از کارشناسان تکواندو، گفت: سوال من از دوستانی که این روزها در صف منتقدان ایستاده‌اند این است که آیا شما هم به صف منتقدان فدراسیون پیوسته‌اید یا به صف دوستان منتقدان؟ حالا می‌بینیم دوستان به نتایجی که تکواندو در مسابقات مختلف کسب می‌کند انتقاد می‌کنند.

ملکی درمورد عملکرد مهدی بی‌باک، گفت: ما از ابتدا گفتیم‌ مهدی بی‌باک قهرمان خوبی است اما چون آزمون و خطا نداشته است انتخاب او به عنوان سرمربی تصمیم درستی نیست. این حرفی بود که منتقدان مطرح کردند اما دوستان جور دیگر برداشت کردند حالا شاهدیم بزرگترین مشکلی که تیم ملی ما دارد این است که تیم ملی یک بزرگتر ندارد. کسی که بتواند تیم ملی را مدیریت کند.

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو با انتقاد از عملکرد ضعیفی که برخی از تکواندوکاران دارند، گفت: ورزشکاری که به دنبال مانکن بودن است بهتر است برود و به دنبال مانکن بودند باشد. سوال من این است و نمی‌دانم که چرا فدراسیون هم در هر شرایطی دوست دارد او را نگه دارد. وقتی یک ورزشکاری حاضر نیست سخت تمرین کند یا مربی بلد نیست سخت تمرین دهد یا مشکل دیگری وجود دارد. تمام این مسائل روی هم انباشته می‌شود و نتیجه همانی می‌شوند که می‌بینیم؛‌ البته نگرانی من این مدال‌ها نیست نگرانی من این است که ما در المپیک توکیو نتوانیم حتی سهمیه قابل قبولی برای کشورمان کسب کنیم. حالا نتیجه بماند ما در ریو چهار سهمیه می‌توانستیم کسب کنیم که سه سهمیه آن را بدست آوردیم اما حالا حتی مطمئن نیستیم که بتوانیم سهمیه کسب کنیم یا خیر؟

ملکی در ادامه صحبت‌های خود در واکنش به صحبت‌های یوسف کرمی که مدعی شده از زمانی که مهدی بی‌باک هدایت تیم ملی را برعهده گرفته نتایج تکواندو خوب نبوده گفت: احساسم این است که بعضی از دوستان تصور می‌کنند جایگاه بی‌باک متزلزل شده و آنها هم به دنبال این هستند به هر شکلی خودشان را جایگزین بی‌باک کنند، بنده معتقدم تیم ملی به آدم‌هایی نیاز دارد که حرف حق را می‌زنند این آدم‌ها می‌توانند با فدراسیون کار کنند و می‌توانند آنهایی باشند که با فدراسیون کار نمی‌کنند. اگر فدراسیون می‌خواهند منطقی مربی انتخاب کند باید با منتقدان هم جلسه برگزار کند و مربی را انتخاب کند که بتواند تیم ملی را جمع و جور کند.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: آقایان در این چند سال اخیر نشان داده‌اند مرد روزهای سخت نیستند. روزهای سخت، روزهایی است که در مسابقات جهانی، جام جهانی، گرندپریکس و سخت‌تر از همه روزهایی است که ما در المپیک شرکت می‌کنیم. این آقایان در چند سال اخیر که مسئولیت فنی تیم ملی را برعهده داشتند نتوانستند ثابت کنند که مرد روزهای سخت هستند، متاسفم برای آنهایی که منتقدان را دشمن می‌دانستند اما حالا در صف اول منتقدان ایستاده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج