جاباما
۶۰۵۸۳۳
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

تبلیغ مهیج «دوج دیمون» را ببینید

از نظر ظاهر که بی‌نظیر است؛ چهره‌ای‌ ترسناک از ابهت ماشین‌های اصیل آمریکایی. از نظر قدرت هم جزو شاهکار مهندسی به کار رفته در صنعت خودروسازی به حساب می‌آید؛ قلبی ۸۴۰ اسب‌بخاری که دیمون را به سریع‌ترین ماشین‌ آمریکایی ساخته شده تبدیل می‌کند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: از نظر ظاهر که بی‌نظیر است؛ چهره‌ای‌ ترسناک از ابهت ماشین‌های اصیل آمریکایی. از نظر قدرت هم جزو شاهکار مهندسی به کار رفته در صنعت خودروسازی به حساب می‌آید؛ قلبی ۸۴۰ اسب‌بخاری که دیمون را به سریع‌ترین ماشین‌ آمریکایی ساخته شده تبدیل می‌کند. حالا وین دیزل، بازیگر فیلم‌های سریالی "سریع و خشن" (Fast & Furious) در کلیپی تبلیغاتی پشت این ماشین هیجان‌انگیز می‌نشیند و هیجان را به تمام علاقمندان منتقل می‌کند.
تبلیغ مهیج «دوج دیمون» را ببینید

تا امروز در مورد دوج دیمون برایتان اخبار مختلفی منتشر کردیم؛ مثلا قدرت ۸۴۰ اسب‌بخار و گشتاور ۱۰۴۴ نیوتون‌متر، مدیون پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی سوپرشارژ با حجم ۶٫۲ لیتر است. به لطف همین قلب تپنده، تنها ۲٫۳ ثانیه زمان لازم است که از حال سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسید.

این ماشین هیجان‌انگیز حدود ۸۶ هزار دلار برای مشتریان هزینه برمی‌دارد؛ کسانی که عاشق سرعت یا مظهر ابهت و قدرت ماشین‌های آمریکایی هستند. قرار است از این خودرو ۳۰۰۰ دستگاه در آمریکا ساخته شود. هم‌چنین در گزارش‌ها آمده که ۳۰۰ دستگاه به‌صورت جداگانه برای بازار کانادا تولید خواهد شد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تبلیغ مهیج «دوج دیمون» را ببینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج