جاباما
۶۰۵۸۶۰
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

پورشه پانامرای جدید چقدر قدرتمند است؟

از آن جایی که پانامرا طراحی متفاوتی نسبت به دیگر محصولات پورشه دارد، دیده می‌شود عده‌ای تصور می‌کنند که پانامرا یک کراس‌اور و یا خودروی استیشن است. درحالی که به دلیل طراحی نوآورانه‌ی آن این تصورات شکل گرفته؛ ماهیت طراحی پانامرا یک سدان لوکس فست‌بک با طراحی کشیده است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: اول از همه، یک نکته‌‌ی مهمی در مورد پورشه پانامرا وجود دارد که مربوط به کلاس‌بندی آن است. از آن جایی که پانامرا طراحی متفاوتی نسبت به دیگر محصولات پورشه دارد، دیده می‌شود عده‌ای تصور می‌کنند که پانامرا یک کراس‌اور و یا خودروی استیشن است. درحالی که به دلیل طراحی نوآورانه‌ی آن این تصورات شکل گرفته؛ ماهیت طراحی پانامرا یک سدان لوکس فست‌بک با طراحی کشیده است.
پورشه پانامرای جدید چقدر قدرتمند است؟

حالا پورشه قصد دارد مدل جدید توربو S E-Hybrid اسپرت توریزمو مدل ۲۰۱۸ را برای معرفی و عرضه تا سال آینده آماده کند. این مدل قرار است نمونه‌ی هیبریدی از خانواده‌ی پانامرا باشد. این اتومبیل به یک موتور الکتریکی ۱۳۶ اسب‌بخاری و یک پیشرانه‌ی تویین‌توربو ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴ لیتر و توان ۵۵۰ اسب‌بخار مجهز می‌شود.
پورشه پانامرای جدید چقدر قدرتمند است؟

نتیجه‌ی این اعداد و ارقام به توان کلی ۶۸۰ اسب‌بخار می‌رسد! نیروی تولید شده به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود. رسیدن از حال سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت تنها ۳٫۴ ثانیه طول می‌کشد. احتمالا خواندن نام کامل این ماشین (Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo ۲۰۱۸) بیشتر از شتاب صفر تا ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلومتر بر ساعت) آن طول می‌کشد!
پورشه پانامرای جدید چقدر قدرتمند است؟

گفته می‌شود که قیمت پایه‌ی این خودرو از ۲۲۲ هزار و ۵۳۰ دلار شروع می‌شود. احتمالا این مدل پورشه یکی از بهترین‌ خودروهای هیبریدی با سواری دلنشین و شتاب بی‌نظیر خواهد بود. تا معرفی کامل و رسمی و عرضه‌ی این خودروی لوکس آلمانی به بازار باید چند ماهی را منتظر بمانیم. در عوض تصاویری از این خودرو را برایتان آماده کردیم که می‌توانید در ادامه ببینید.
پورشه پانامرای جدید چقدر قدرتمند است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا ماندگار

      بستگی به ژن ان دارد!!!!!

    • رضا ماندگار

      بستگی به ژن ان دارد!!!!!

    • بدون نام

      ای بابا اینجور خودروها مال مسئولینه که با پول مردم حال میکنند خدا تمومشون رو به نفرین ملائکه گرفتار کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج