جاباما
۶۰۵۸۷۱
۴ نظر
۵۰۱۷
۴ نظر
۵۰۱۷
پ

باند گرگ ها در مشهد متلاشی شد

بازپرس شعبه ٢٠٩ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: باند موسوم به گرگها که از طریق کانال تلگرامی &#۰۳۹;مشهد پارتی&#۰۳۹; در فضای مجازی فعالیتهای خود را تبلیغ می کرد پس از سه ماه ردزنیهای اطلاعاتی متلاشی شد.

خبرگزاری ایرنا: بازپرس شعبه ٢٠٩ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: باند موسوم به گرگها که از طریق کانال تلگرامی 'مشهد پارتی' در فضای مجازی فعالیتهای خود را تبلیغ می کرد پس از سه ماه ردزنیهای اطلاعاتی متلاشی شد.

روح الله بهاری افزود: این باند و کانال آن در شبکه اجتماعی تلگرام برای فریب جوانان و کشاندن آنها به پارتیهای شبانه راه اندازی شده بود و افراد از طریق معرفهای خاص عضو این کانال می شدند.
وی ادامه داد: از همین طریق، افراد متقاضی برای حضور در پارتیها با پرداخت مبلغی بلیت ورود را می گرفتند و آدرس محل برگزاری مهمانیهای مختلط برای آنها ارسال و تجمع مختلط توسط اعضای باند اداره می شد.
بازپرس شعبه ٢٠٩ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: پس از دستگیری یکی از سرشاخه های این باند تحقیقات ادامه یافت تا سرانجام محل برگزاری آخرین پارتی در منطقه شیرحصار از روستاهای بخش مرکزی شهرستان مشهد شناسایی شد.

وی افزود: اواخر هفته پیش در عملیات ضربتی در همین محل ۴٠ مرد، ١٣ زن و سه ‌فرد ۲ جنسه که لباس زنانه پوشیده بودند دستگیر شدند. درر بازرسی از محل مقادیری مشروب الکلی و مواد مخدر صنعتی نیز کشف و ضبط شد. تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ریشه این بی بند و باری ها را باید خشکاند و اجازه ندهیم که نسل های آینده ما شاهد این ماجرا ها باشند، واقعاً حیف است که ایرانی بی بند و بار باشد،

    • علی عباسی

      دوجنسه دیگه چیه?

      پاسخ ها

      • دریا

        یعنی بر اثر اختلالات ژنتیکی هم زن هستند و هم مرد.یعنی بخشی از دستگاه تولید مثل مونث را دارند و بخشی مذکر و هورمون های نامتعادلی دارند.مثلا امکان دارد با وجود ظاهر مردانه تمایل زیادی به آرایش کردن لباسهای خانم ها داشته باشند و صدایشان نازک باشد و اصولا رفتارهایی دخترانه داشته باشند که ناشی از بیماری جسمیشان است. اختلال دوجنسگی باید قبل از بلوغ تشخیص داده شود (برای درمان حداکثری)و با روان درمانی و عمل جراحی قابل درمان است.

    • علی عباسی

      ممنون که جواب سوال منو دادی متوجه شدم تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج