۶۰۶۰۵۹
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

۳ میلیون خانوار مستاجر و زیر خط فقر داریم

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن نیازمند کمک جدی همه دستگاه‌هاست، گفت: ۱۹ میلیون نفر در کشور بدمسکن هستند.

خبرگزاری فارس: جواد حق‌شناس عصر امروز در آئین افتتاح پروژه مسکن ۶۶ واحدی مهستان در شهرستان گنبدکاووس که با حضور مدیران و مسوولان ارشد استانی و شهرستانی برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) و عرض تسلیت به همه محبان اهل بیت(ع)، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره در طی سال‌های متمادی در کنار مردم بوده و تلاش کرده است تا با خدمت صادقانه به مردم همواره مورد عنایت و اعتماد مردم قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم به عنوان مشارکت کننده اصلی در طرح‌های بنیاد مسکن هستند، افزود: یکی از محورهای موفقیت و پیشرفت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور در طی سال‌های اخیر بدون تردید خود مردم عزیز کشورمان بوده‌اند که همواره در صحنه‌های مختلف به میدان آمده‌اند و نقش خود را به درستی ایفا کرده‌اند.

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه طبق آمار موجود در حال حاضر بیش از ۳ میلیون خانواده مستاجر و زیر خط فقر هستند، ادامه داد: علاوه بر این تعداد ۱۹ میلیون نفر نیز به بدمسکنی دچار هستند که نشان می‌دهد با وجود همه تلاش‌ها همچنان نهضت انقلابی بنیاد مسکن برای ساخت و آبادانی کشور ادامه داشته باشد.

حق شناس با اشاره به اینکه پشتوانه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حساب ۱۰۰ امام راحل، فرمان امام خمینی(ره) و روح پرفتوح ایشان است، تصریح کرد: همکاری با مردم به عنوان پشتوانه مردمی را نیز باید به عنوان محور اصلی و پشتوانه مردمی بنیاد مسکن مورد توجه قرار گیرد.

وی با تقدیر از اعتماد دولت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه ساخت مسکن اجتماعی، اضافه کرد: دولت در حوزه ساخت مسکن اجتماعی و حمایتی سالانه ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته است که تاکنون در این آزمون نیز سربلند بوده‌ایم.

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در حوزه مسکن مهر نیز ما توانسته‌ایم کمک بزرگی به دولت کنیم، گفت: تاکنون بالغ بر ۳۴ هزار واحد مسکن کوچک در کنار ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر را با سند اعیانی واگذار کرده‌ایم.

حق شناس با تاکید بر اینکه دو سال دیرتر از سایر دستگاه‌ها و نهادها در عرصه مسکن مهر ورود پیدا کرده‌ایم، افزود: با این وجود اما از سایر دستگاه‌های دولتی که بسیار زودتر از ما کار را آغاز کرده‌اند، به مراتب جلوتر هستیم.

وی از آغاز پروژه ساخت ۲۷ هزار واحد مسکونی توسط معاونت امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعداد، ۶ تا ۷ هزار واحد مسکونی شهری نیز تاکنون به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      3 یا 30

    • بدون نام

      مثل همه آمار هایی که میدهید این هم اشتباه است

    • آرش

      واقعا 3 ملیون مستاجر داریم !!!

    • بدون نام

      1ماه پیش می گفتند 12 میلیون نفر. چطور شد 9 میلیون. میلیونر. شداند

    • بدون نام

      بله حالا با این همه مشکلات بعد از اتمام قرارداد صاحب خانه ها با هزار بهانه از دادن رهن به مستاجر طفره میرند

    • بدون نام

      بدون تعارف21میلیون زیر خط فقر. تعارف نکنید واقعیت بگید

    • بدون نام

      تو مملکت ما یکی میخوره با مثقال یکی میخوره با غربال یکی سه چهار تا خونه داره حقوقش هم بالا یه مستاجر هم یه خونه هم نداره حقوقش هم یه میلیون تومان الان اکثر مستاجرها کارگر هستن ... حقوق کارگر کفاف ده روز هست

    • بدون نام

      فقط سه میلیون !همین !من میگم حداقل سه میلیون عزیز نه سه میلیون ریاضیتونم ضعیفه ها

    • همیشه پیروز روحانی

      خدایی 3میلیون این ارقام ازتو بهزیستی کمیته امداد دراوردی خیلیا اومدن کمیته امداد قبولشون نکردین یابهزیستی بیشترمردم حقوق زیر 2میلیون دارن

    • سامی

      ۳میلیون ک امار غلطه و مطمئنا۱۵میلیون زیر خط فقر! مردم ایران قوی ان با فقر دست و پنجه نرم میکنن!! ....

    • بدون نام

      از سه میلیون بیشتر است اطراف استان تهران شهرستان شهریار فقیر پر است مثل باز شسته کان مستمر بگیر چقدر حقوق می دهید زیر دو میلیون به کجا میرسد امیدوارم به زندگی مستمر بگیران برسید عین ارتش بن مواد غذایی بدهید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج