۶۰۶۰۸۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ابهام در پرونده قتل مرد میانسال

پس از مرگ مرد میان‌سالی که پیکر نیمه‌جانش در حاشیه اتوبان پیدا شده است، بازپرس ششم جنایی تهران دستور شناسایی مظنونی را که شاهدان مشخصات او را داده‌اند، صادر کرد.

روزنامه شرق: پس از مرگ مرد میان‌سالی که پیکر نیمه‌جانش در حاشیه اتوبان پیدا شده است، بازپرس ششم جنایی تهران دستور شناسایی مظنونی را که شاهدان مشخصات او را داده‌اند، صادر کرد.
شامگاه دوشنبه گذشته، مأموران کلانتری ١١٩ مهرآباد، پس از تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠، مطلع شدند که یک درگیری‌ در تقاطع خیابان هاشمی و اتوبان یادگار امام اتفاق افتاده است. به‌این‌ترتیب گروهی از مأموران کلانتری در محل حاضر شدند و پیکر بی‌جان مردی را دیدند که در فضای سبز حاشیه خیابان افتاده بود. در بررسی اولیه به غیر از چند خراشیدگی سطحی روی سر و صورت او هیچ اثری از جراحت غیرمعمول مانند آثاری از اصابت چاقو یا گلوله روی بدن مرد متوفی دیده نمی‌شد.
در ادامه نیز محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی که در زمان وقوع حادثه مسئولیت کشیک قتل تهران را بر عهده داشت، دستور تحقیقات از شاهدان و حاضران در محل را صادر کرد، تعدادی از افرادی که در آنجا حضور داشتند، در پاسخ به مأموران کلانتری درباره نحوه درگیری گفتند که متوفی و فردی که ظاهرش شبیه کارگران سرگذر بوده است با هم درگیر شده‌اند و هیچ‌یک از آنها چیزی در دست نداشته‌اند و در حین درگیری پس از بدشدن حال مرد متوفی که رجب نام دارد، مرد مهاجم از آنجا فرار کرده است.
با ادامه تحقیقات نیز مأموران کلانتری مردی را شناسایی و دستگیر کردند که کلید و موبایل رجب را برداشته بود. به‌این‌ترتیب با احتمال دست‌داشتن در ماجرای منجر به مرگ، بازداشت شد تا تحقیقات دقیق‌تری انجام شود. صبح روز گذشته فرد دستگیرشده و برادر ناتنی متوفی برای پاسخ به سؤالات بازپرس مدیرروستا و توضیح درباره ماجرا در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند. مردی که در صحنه حادثه دستگیر شده بود، در جلسه بازپرسی گفت: من، رجب و خانواده‌اش را می‌شناختم و وقتی درگیری اتفاق افتاد در حال عبور از آنجا بودم، خودم را به نزدیک آنها رساندم اما در زد و خورد آنها دخالت نکردم و وقتی مردی که با رجب درگیر بود آنجا را ترک کرد، من جلو رفتم تا اگر کمک می‌خواهد، کاری برایش انجام دهم.
آن‌موقع بود که او به من گفت برایش آب بیاورم، من هم به داروخانه‌ای که آن طرف خیابان بود رفتم و کمک خواستم که آنها گفتند با اورژانس تماس بگیرم، به‌همین‌خاطر با موبایل خود رجب به اورژانس زنگ زدم. کلید‌ها و موبایل او را هم از جیبش برداشتم تا کسی جیبش را نزند. همچنین برادر ناتنی متوفی در توضیح وضع زندگی برادرش به بازپرس مدیرروستا گفت: برادرم به تنهایی زندگی می‌کرد و تا چند وقت قبل هم در خانه‌‌ مشترکمان که ارثیه پدر و مادرمان بود سکونت داشت اما با انجام مراحل انحصار وراثت و فروش خانه از آنجا بلند شد و با سهم خودش در حوالی میدان هاشمی برای خودش خانه‌ای گرفته بود. برادر رجب یک نفر که اسمی از او نمی‌دانست را هم به‌عنوان مظنون معرفی کرد و گفت: می‌دانم که مدتی قبل فردی که مدعی بوده است برادرم با همسرش رابطه داشته و همسرش را دزدیده‌ است، دنبال برادرم می‌گشته و به تعدادی هم گفته بود که تصمیم به انتقام دارد.

در پایان اولین جلسه بازپرسی پرونده، بازپرس مدیر روستا دستور تحقیقات درباره ادعای برادر متوفی و بررسی صحت ادعای مرد بازداشت‌شده را صادر کرد و پرونده در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج