۶۰۶۰۸۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

اخاذی مأمور اخراجی از دختر و پسرهای جوان

مأمور اخراجی نیروی انتظامی حتی بعد از اخراج هم با لباس خود در خیابان‌ها حاضر و از دخترها و پسرهای جوان اخاذی می‌کرد. به گزارش خبرنگار ما، این متهم در راستای اجرای طرح رعد دو، از سوی مأموران کلانتری ١٤٧ گلبرگ به دام افتاد.

روزنامه شرق: مأمور اخراجی نیروی انتظامی حتی بعد از اخراج هم با لباس خود در خیابان‌ها حاضر و از دخترها و پسرهای جوان اخاذی می‌کرد. به گزارش خبرنگار ما، این متهم در راستای اجرای طرح رعد دو، از سوی مأموران کلانتری ١٤٧ گلبرگ به دام افتاد.
متهم که سه ماه قبل از سوی نیروی انتظامی اخراج شده‌ بود، کارمند پیمانی بوده ‌است و به گفته خودش از دو هفته قبل دست به اخاذی می‌زده‌ است.
سردار رحیمی، رئیس پلیس تهران، در تشریح طرح رعد دو گفت: در سطح تهران با کار اطلاعاتی که در ١٠ روز گذشته انجام شد، مأموران کلانتری با شناسایی مخفیگاه‌ها و پاتوق‌های انواع مجرمان از‌جمله زورگیرها و فروشندگان مواد و مشروبات الکلی دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند و این طرح به صورت هماهنگ در نقاط مختلف تهران برگزار شد و در ٢٤ ساعت گذشته به ١٠٥ مخفیگاه حمله شد و افراد دستگیر شدند که تا‌به‌حال به بیش از هزارو ٥٠٠ فقره انواع جرم اعتراف کردند و ارزش اموال کشف‌شده چهار میلیارد تومان تخمین زده ‌شده ‌است و تحقیقات برای تکمیل پرونده آنها ادامه دارد. گفت‌وگو با مأمور اخراجی ناجا را که در حاشیه همین طرح بازداشت شده‌ است، می‌خوانید.
محمد. خ تا همین سه ماه پیش مأمور نیروی انتظامی بوده و به دلیل مشکلاتی که ایجاد کرده بود، اخراج شده است.
او لباس فرم خود را دور نینداخت و بعد از مدتی دوباره با به‌تن‌کردن آن، به خیابان آمد. محمد. خ که علاقه زیادی به اخاذی و سرقت داشت، با لباس فرم ناجا اقدام به اخاذی از جوانان کرد.
به چه جرمی دستگیر شدی؟
من با لباس پلیس در حال اخاذی بودم که در عملیاتی به دام پلیس افتادم.
لباس‌ها را از کجا تهیه کردی؟
برای خودم است.
این لباس برای خودت است؟
بله، من تا سه ماه پیش در نیروی انتظامی کار می‌کردم که به دلایلی که هنوز خودم هم نمی‌دانم، از کار اخراج شدم و بعد از آن به فکر اخاذی با لباس فرم پلیسی‌ام افتادم.
هدفت از اخاذی چه بود؟ محتاج بودی؟
نه! محتاج اصلا! من از یک خانواده پولدار هستم و نیازی نداشتم و صرفا برای تفریح دست به چنین کاری زدم.
چگونه و با چه شگردی اخاذی می‌کردی؟
بیشتر سوژه‌هایم مشکل منکراتی داشتند. جلوی دخترها و پسرها را می‌گرفتم و برای پرکردن اظهارنامه اقدام می‌کردم و زمانی‌ که آنها پیشنهاد رشوه می‌دادند، با دریافت پول از آنها می‌گذشتم.
از این کار درآمد داشتی؟

بله، داشتم و در همین مدت کم، ٥٠٠‌ هزار تومان به جیب زدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با سلام قبل از هرچیز اول بایستی اطلاع رسانی کنید و به مامورین هم گوشزد شود که هنگام درخواست کارت شناسایی و یا حکم مامور ارائه شود، چون خیلی کم از مامورین محترم در هنگام ماموریت اگر از آنها درخواست شود کارت شناسایی ارایه نمی کنند و اکثر مردم هم نمی دانند، اگر این دو مورد اطلاع رسانی و توجیه مامور شود شکاف سوءاستفاده از لباس مامور کمتر میشود و شکاف نیز کمتر میشود،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج