جاباما
۶۰۶۲۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

۱۱ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام می شوند

مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز استخدام ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی تخصصصی را در وزارت بهداشت صادر کرده و آزمون استخدامی آن آذر امسال برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا: مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز استخدام ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی تخصصصی را در وزارت بهداشت صادر کرده و آزمون استخدامی آن آذر امسال برگزار می شود.

احمد ماهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سلامت ایرنا افزود: وزارت بهداشت با کمبود شدید نیرو به خصوص در رسته های بالینی و تخصصی مانند پزشکی، پرستاری، مامایی و کادر بیمارستانی مواجه است، بر این اساس درخواست استخدام نیرو و جبران این کمبود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال کردیم و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز تازه تاسیس،مجوز استخدام جدیدی را در سال ۹۶ برای وزارت بهداشت صادر کرد.
وی گفت: بر اساس این مجوز امسال ۱۰ هزار نفر نیرو به صورت پیمانی و ۱۵۰۰ نفر نیروی قراردادی در رسته های مختلف مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی به خصوص رسته های بالینی مانند پرستار، پزشک، ماما در دانشگاه های علوم پزشکی استخدام می شوند.
مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت افزود: آزمون استخدامی وزارت بهداشت را سازمان سنجش برگزار می کند. هماهنگی ها برای نحوه برگزاری آزمون با این سازمان در حال انجام است و به زودی فراخوان استخدام به صورت دانشگاهی از سوی هر یک از دانشگاه های علوم پزشکی اعلام می شود.
وی گفت: اینکه چه تعداد از نیروی های استخدامی جدید پرستار، پزشک یا ماما هستند هنوز مشخص نیست، زیرا هر یک از دانشگاه های علوم پزشکی با توجه به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی جدید خود نیازمندی های خود را به نیروی انسانی در رسته های تخصصی به وزارت بهداشت اعلام می کنند و بر اساس آن سهمیه هر دانشگاه در هر رشته مشخص می شود.

ماهی افزود: سال گذشته نیز ۱۶ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی در رسته های مختلف تخصصی مورد نیاز وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در این وزارتخانه استخدام شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج