۶۰۶۲۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

چرا با کاهش دما دچار آکنه می‌شویم؟

با کاهش دما، شدت پدیدار شدن آکنه نیز در برخی افراد افزایش می‌یابد. در حقیقت، فصل پاییز و افت دما می‌تواند یکی از دلایل پنهان مواجهه با آکنه باشد.

وب سایت عصر ایران: با کاهش دما، شدت پدیدار شدن آکنه نیز در برخی افراد افزایش می‌یابد. در حقیقت، فصل پاییز و افت دما می‌تواند یکی از دلایل پنهان مواجهه با آکنه باشد.
چرا با کاهش دما دچار آکنه می‌شویم؟

«ریدرز دایجست» نوشت: «فصل تابستان به پایان رسیده و به تازگی وارد فصل پاییز شده‌ایم اما به رغم تمام زیبایی ظاهری پاییز که شامل جشنواره‌ای از رنگ‌‌های جذاب می‌شود، آب و هوای این فصل می‌تواند برای برخی افراد به شکل‌گیری مشکلی بزرگ منجر شود؛ ظهور غیر قابل توضیح آکنه.

با کاهش دما شدت پدیدار شدن آکنه نیز در برخی افراد افزایش می‌یابد. در حقیقت، فصل پاییز و افت دما می‌تواند یکی از دلایل پنهان مواجهه با آکنه باشد.
چرا با کاهش دما دچار آکنه می‌شویم؟

دماهای سرد، بادهای شدید و رطوبت کم موجب خشکی پوست می‌شوند اما به نظر می‌رسد پوست پیام را به درستی دریافت نمی‌کند زیرا به تولید چربی که موجب آکنه می‌شود، ادامه می‌دهد و سلول‌های مرده و بدون آب پوست و باکتری‌ها را زیر پوست به دام می‌اندازد. این شرایطی عالی برای بروز آکنه‌های جدید است. پدیدار شدن آکنه لزوما تنها به ناحیه صورت انسان محدود نمی‌شود و در دیگر نقاط بدن نیز می‌توانید شاهد شکل‌گیری آنها باشید.

پس برای از بین بردن جوش‌های سر سیاه یک بار برای همیشه چه کاری می‌توان انجام داد؟ کارشناسان استفاده از یک لایه‌بردار پوست برای از بین بردن سلول‌های مرده و آلودگی به همراه استفاده از یک مرطوب کننده در راستای محافظت از پوست صورت در برابر هوای خشک و سخت پاییز و زمستان را توصیه می‌کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج