۶۰۶۲۴۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

افزایش سقف برداشت از خودپردازها در اربعین

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اعلام کرد: در ایام اربعین، سقف برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز در سه استان مرزی کرمانشاه، ایلام و خوزستان برای تسهیل تردد زائران به ۵ میلیون ریال افزایش می یابد.

خبرگزاری ایرنا: معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اعلام کرد: در ایام اربعین، سقف برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز در سه استان مرزی کرمانشاه، ایلام و خوزستان برای تسهیل تردد زائران به ۵ میلیون ریال افزایش می یابد.

ناصر حکیمی در نشست هماهنگی با شبکه بانکی برای بررسی راهکارهای گسترش کمیت و کیفیت ارائه خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی که با حضور نمایندگان کمیته زیرساخت ستاد اربعین حسینی و ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد، افزود: زیرساخت ­ها و امکانات فنی لازم برای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در مناطق مرزی وجود دارد.

وی گفت: افزایش سقف برداشت تنها در این سه استان و با هدف تسهیل امور مالی زائران اربعین حسینی انجام می شود و زائران مجاز هستند نسبت به تنظیم فهرست برداشت وجه از خودپرداز تا مبلغ 5 میلیون ریال به صورت درون بانکی اقدام کنند.

** آمادگی شبکه بانکی برای ارائه خدمات به زائران اربعین
دبیرکل بانک مرکزی نیز در این نشست با اشاره به توانمندی بی­ نظیر شبکه بانکی کشور در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در سطح منطقه، از آمادگی کامل بانک ­های کشور برای خدمت­ رسانی به زائران اربعین حسینی در سال جاری خبر داد.
سید محمود احمدی گفت: برنامه ریزی لازم برای نصب، راهبری و نگهداری امکانات پرداخت الکترونیک اعم از خودپرداز، پایانه فروش، کیوسک و نظایر آن در نقاط مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چزابه؛ برقراری کشیک فعال در شعب و باجه های استان ­های ایلام، کرمانشاه و خوزستان؛ انجام عملیات منظم پول رسانی، خدمات مالی و پرداخت در استان­ های مذکور انجام شده است.
عضو هیات عامل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین وجه نقد لازم مورد نیاز زائران در ایام مراسم اربعین حسینی وجود ندارد، اظهار داشت: تلاش خواهد شد طی این ایام اسکناس نو در اختیار کلیه زائرین قرار داده شود.
در ادامه این نشست نمایندگان شبکه بانکی با اشاره به تجربیات سال ­های گذشته که انجام دادند و با توجه به پیش­ بینی افزایش تعداد زائرین در سال جاری، در خصوص فراهم بودن کلیه امکانات لازم برای حصول آسایش زائران اربعین حسینی اطمینان دادند.
صدور روادید برای شرکت زائران ایرانی در آیین اربعین حسینی (ع) از ابتدای مهر ماه در کشور آغاز شده است؛ در سال های اخیر زیارت اربعین حضرت امام حسین (ع) با استقبال انبوه شهروندان ایرانی مواجه بوده است به شکلی که سال گذشته حدود 2 میلیون ایرانی در این آیین شرکت کردند.

آیین اربعین حسینی که در روایات اسلامی بر انجام آن تاکید ویژه شده است، چهل روز پس از شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شود (20 صفر مصادف با 18 آبان امسال) و یکی از گردهمایی های بزرگ مسلمانان و بویژه شیعیان به شمار می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج