جاباما
۶۰۶۲۶۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شرایط خروج زائران از مرز مهران در تاسوعا و عاشورا

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت گفت: خروج از مرز مهران برای شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی صرفا با ویزا و گذرنامه امکان پذیر است.

خبرگزاری ایلنا: فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت گفت: خروج از مرز مهران برای شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی صرفا با ویزا و گذرنامه امکان پذیر است.

سردار نورعلی یاری با اشاره به اینکه تمام تدابیر لازم برای برگزاری عزاداری امام حسین (ع)، در ایام محرم در استان اندیشیده شده است، اظهار کرد: در مرز مهران تدابیر انتظامی و پلیسی برای خروج و ورود مسافران و زائران عتبات عالیات اندیشیده شده، اما هرگونه تردد از مرز بین‌المللی مهران فقط با گذرنامه و ویزا صورت می‌گیرد و در غیر این صورت ممانعت به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه ارائه خدمت بیشتر به زائران عتبات عالیات همکاری همه دستگاه‌های را می‌طلبد، افزود: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران را دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام امر به معروف و نهی از منکر را درس واقعی قیام عاشورا خواند و گفت: عمل به این فریضه واجب باید سر لوحه کار همه دستگاه‌ها و متولیان امر قرار گیرد.

سردار یاری در ادامه از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی همگام با پویش عظیم مردمی و با بسیج همه امکانات و نیرو‌های خدوم به برقراری نظم و امنیت مراسم این ایام با مشارکت مردم اقدام خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج