۶۰۶۲۷۰
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

در اینستاگرام، افراد کامنت‌گذار را محدود کنید

اینستاگرام در راستای بهبود کامنت‌ها و حذف نظرات توهین‌آمیز و آزاردهنده، در نسخه جدید به کاربران این امکان را داده است تا بتوانند افرادی را که می‌توانند برای آنان نظر بدهند را محدود کنند.

وب سایت جی اس ام - مریم کربلایی: اینستاگرام در راستای بهبود کامنت‌ها و حذف نظرات توهین‌آمیز و آزاردهنده، در نسخه جدید به کاربران این امکان را داده است تا بتوانند افرادی را که می‌توانند برای آنان نظر بدهند را محدود کنند.
در اینستاگرام، افراد کامنت‌گذار را محدود کنید

مدتی است که اینستاگرام در به روزرسانی‌های اخیر خود امکاناتی را فراهم آورده تا کاربران از دریافت نظرات توهین‌آمیز و هر آن چیزی که موجب اذیت و نارضایتی‌شان می‌شود، مصون بمانند. ازجمله این اقدامات که پیش از این شاهد بودیم، حذف خودکار نظرات آزار دهنده و اسپم بود. حال اینستاگرام در نسخه جدید خود به کاربران این قابلیت را داده است تا مشخص کنند چه کسانی می‌تواند زیر عکس‌های آن‌ها نظر بدهند.

اکنون هرکسی که یک حساب عمومی اینستاگرام (public) دارد می‌تواند تنظیم کند که فقط کسانی که او دنبال می‌کند (following)، یا فقط کسانی که آن شخص را دنبال میکنند (followers) یا مجموعه‌ای از هر دو دسته بتوانند برای او کامنت بگذارند.

ضمن اینکه همه کاربران اینستاگرام، چه صاحبان حساب خصوصی (private) و چه عمومی (public) کماکان می‌توانند نظرات یک پست را به طور کامل ببندند.

اینستاگرام همچنین در نسخه جدید خود، فیلتر نظرات توهین‌آمیز را به چهار زبان دیگرـ عربی، فرانسوی، آلمانی و پرتغالی ـ گسترش داده است. پیش از این اینستاگرام با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، تنها الفاظ و کلمات ناشایستی که به زبان انگلیسی نوشته بود را شناسایی و حذف می‌کرد.

از دیگر ویژگی‌های جدید اینستاگرام این است که کاربران می‌توانند درصورت تماشای موارد اورژانسی هنگام تماشای پخش زنده (live videos)، به منابع بهداشت روانی اطلاع دهند. به نظر می‌رسد که این یک اقدام ضروری است. زیرا پس از اینکه پخش زنده فیس‌بوک راه‌اندازی شد، شاهد تصاویری از افرادی بودیم که قصد آسیب رساندن به خودشان را داشته‌اند. اینستاگرام درصدد است تا با این راه حل، بینندگان با ارائه اطلاعات به کمک افراد بیایند و از بروز حوادث فاجعه‌بار جلوگیری شود.

به گزارش BuzzFeed News پیش از این هم اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌داد تا در مواجهه با افرادی که قصد آسیب رساندن به خود یا خودکشی را دارند، به مراکز بهداشت روانی گزارش دهند و اعلان‌هایی را برای ارجاع به این مراکز و گرفتن کمک ارائه می‌داد. اما از این به بعد در میانه‌ پخش زنده، اعلان‌های کمک خود را پخش می‌کند و تا پایان رسیدن پخش ویدئویی صبر نمی‌کند. بنابراین پخش زنده متوقف نخواهد شد و در حین پخش، اطلاعیه‌ها نیز پخش خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پاندورا

      ••
      O

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج