جاباما
۶۰۶۲۸۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مراحل ثبت نام پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی

اسامی سه برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان در چهارمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی اعلام شد و داوطلبان باید سایر مراحل استخدام از جمله مصاحبه و گزینش را طی کنند.

خبرگزاری میزان: نتایج اولیه چهارمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شب گذشته بر روی سایت سازمان سنجش اعلام شد.

داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ سوم شهریور شرکت کرده‌اند می‌توانند کارنامه نتایج اولیه سه برابر ظرفیت را در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مشاهده کنند.

داوطلبان هریک از دستگاه‌های اجرایی (شامل دستگاه‌های اجرایی استان البرز، وزارت آموزش و پرورش، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان دامپزشکی، وزارت امور خارجه، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مسکن، بانک صنعت و معدن، بانک سپه، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان انتقال خون ایران، سازمان حسابرسی، موسسه آموزش عالی علمی - کاربردی صنعت آ. ب. و برق) باید با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه و توضیحات زیر اقدام کنند.

نتایج نهایی آزمون در چارچوب قوانین و مقررات جاری، رعایت مفاد آگهی استخدامی منتشره و پس از کنترل مدارک و مستندات داوطلبان معرفی شده در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، برگزاری مصاحبه استخدامی (۷۰ درصد آزمون کتبی، ۳۰ درصد مصاحبه استخدامی) و اعمال اولویت‌های قانونی از جمله سهمیه ایثارگران و معلولین عادی اعلام خواهد شد.

برای تمام داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس شغل محل انتخابی کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان هریک از دستگاه‌های اجرایی موظفند براساس موارد ذیل اقدام کنند:

عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام است و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مصاحبه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع دادهیا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم لغو و بلااثر می‌شود.

واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای تمام داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات است؛ لذا داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند سؤالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۲۵ مهر ۹۶ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

داوطلبان برای دریافت فایل برنامه زمانی معرفی‌شدگان سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش) به اینجا مراجعه کنند.

شرکت کنندگان در شغل محل‌های وزارت آموزش و پرورش باید به این نکات توجه داشته باشند:

معرفی داوطلب سه برابر ظرفیت برای بررسی مدارک و انجام استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌شود بلکه در گزینش نهایی با توجه به کدشغل -محل انتخابی براساس مجموع نمره فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن ۷۰ درصد (۷۰%) آزمون کتبی و ۳۰ درصد (۳۰%) مصاحبه استخدامی به تعداد یک برابر ظرفیت (به ترتیب نمره فضلی) پذیرش صورت خواهد گرفت.

گذراندن دوره یکساله مهارت‌آموزی و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور مطابق ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری دوره برای معرفی‌شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان، الزامی است. محل برگزاری دوره یکساله مهارت‌آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه مجری دوره اعلام خواهد شد. تغییر محل آموزش و جابجایی مهارت‌آموزان مجاز نیست.

مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی، بخشی از هزینه‌های مصاحبه استخدامی، معاینات پزشکی و برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود.

داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردی" را از سایت دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinash.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش دهند.

مسئولیت‌های ناشی از خلل در استخدام افرادی که توانایی شرکت در تمام یا بخشی از دوره یکساله مهارت‌آموزی را ندارند برعهده خود شخص بوده و دانشگاه مسئولیتی در قبال معرفی‌شدگان شرایط خاص مثل باردار بودن، فرزند شیرخوار یا کوچک، بیمار نیاز به مراقبت و ... ندارد.

چنانچه معرفی‌شدگان در طول برگزاری دوره یکساله مهارت‌آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند؛ وزارت آموزش و پرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد کرد.

دانشگاه مجری دوره یکساله مهارت‌آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت‌آموزان ندارد. در صورت تقاضای مهارت آموز و وجود امکانات، امکان ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط خواهد بود.

رعایت تمام شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در چهارمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی است؛ بنابراین از داوطلبانی که فاقد شرایط عمومی و اختصاصی آزمون بوده و بدون توجه به ضوابط اعلام شده اقدام نموده‌اند در بررسی مدارک و کنترل ضوابط از فرایند استخدام حذف خواهند شد.

داوطلبان دارای حدنصاب که در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های شغلی آموزش و پرورش قرار گرفته‌اند در صورت کسب موفقیت می‌بایست به ترتیب ذیل در مراحل آزمون شرکت نمایند. بدیهی است شرکت داوطلب در مرحله بعد منوط به کسب امتیاز لازم در مقایسه با سایر داوطلبان و احراز شرایط لازم مطابق مفاد آگهی استخدامی است.

مرحله اول: بررسی مدارک و کنترل ضوابط

مرحله دوم: انجام مصاحبه استخدامی

مرحله سوم: بررسی صلاحیت‌های عمومی

مرحله چهارم: برگزاری دوره یکساله مهارت‌آموزی

بررسی مدارک و انجام مصاحبه استخدامی از معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت براساس تقویم زمانبندی شده مندرج در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان محل استخدام صورت خواهد گرفت. براین اساس معرفی‌شدگان جهت اطلاع دقیق از زمان و مکان بررسی مدارک و انجام مصاحبه استخدامی به سایت اداره کل آموزش و پرورش محل مورد تقاضا مراجعه کنند.

در هنگام بررسی مدارک به همراه داشتن کلیه مدارک شخصی و تحصیلی به همراه مدارک مربوط به سهمیه پذیرفته شده (مخصوص ایثارگران و معلولین) برای معرفی شدگان این مرحله الزامی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هنوز نزدیک یکسال نتایج سومین دوره رو اعلام نکردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج