۶۰۶۲۹۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ناکامی قاچاقچیان در انتقال یک تن مواد مخدر

در عملیات ضربتی و غافلگیرانه یگان‌های عملیاتی استان سیستان و بلوچستان یک تن و ۳۱۶ کیلوگرم موادمخدر کشف و ۱۰ قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان: در عملیات ضربتی و غافلگیرانه یگان‌های عملیاتی استان سیستان و بلوچستان یک تن و ۳۱۶ کیلوگرم موادمخدر کشف و ۱۰ قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار دستگیر شدند.

سردار محمد قنبری گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های "نیکشهر" و "سراوان" در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، یک باند بزرگ که با استفاده از خودرو‌های کوهستانی و تیزرو، قصد جا به جایی مواد مخدر در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیر‌های تردد اعضای این باند، شب گذشته یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری ۶ نفر از این قاچاقچیان، توقیف پنج دستگاه خودرو و کشف یک تن و ۱۱ کیلوگرم تریاک شدند.

سردار قنبری در ادامه به اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر اشاره کرد و گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان "دلگان" با اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک باند حرفه‌ای و مسلح دیگر شدند و در یک عملیات غافلگیرانه سه دستگاه خودرو متعلق به این باند را توقیف و ضمن دستگیری چهار قاچاقچی در بازرسی از این خودرو‌ها ۳۰۵ کیلو گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تنها

      خدا لعنت کنه این بلوچا فقط مواد وارد میکنن نابود بشن ای خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج