۶۰۶۳۰۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

«کارت پرواز» در فستیوال فیلم ورشو

ساعاتی پیش برگزارکنندگان فستیوال فیلم ورشو برنامه‌های سی و سومین دوره این رویداد سینمایی را در کنفرانس خبری برای رسانه‌ها اعلام کردند.

خبرگزاری خبرآنلاین: ساعاتی پیش برگزارکنندگان فستیوال فیلم ورشو برنامه‌های سی و سومین دوره این رویداد سینمایی را در کنفرانس خبری برای رسانه‌ها اعلام کردند.

در بخش مسابقه اصلی این جشنواره فیلم‌های «٢٥٥٧» ساخته لودویک واریش از آلمان، «بالکان هولناک» ساخته دریزن کوجانین از سوئد، «آماده باش» ساخته روبرت گلینسکی از لهستان، «میان حروف» ساخته آمتونیاک از هلند لهستان، «اگر تو قلبش را دیده بودی» ساخته ژان چملا از فرانسه، «از پوست و مرد» ساخته مهدی بن اتیا از فرانسه تونس، «کارت پرواز» ساخته مهدی رحمانی از ایران، «اینک زمانی در نوامبر» ساخته آندری ژاکومووسکی از لهستان، «مجسمه توریسا» ساخته یوس رزیکف از روسیه، «یکطرفه» ساخته طیفان پیرسلاوغلو از یونان ترکیه، «سالگرد ازدواج» ساخته دن چیسو از دانمارک، «بمب» ساخته گونزالس جاور از فیلیپین، «اقرار» ساخته زاتزا اورشاز از استونی گرجستان، «مین گذار» ساخته هانا اسلاک از اسلواکی، «برای کشتن هندوانه» ساخته ژئو گوا از کشور چین حضور دارد.

فستیوال جهانی فیلم ورشو از جشنواره های تراز اول جهان طبق لیست طبقه بندی فیاپ به شمار می‌رود که از تاریخ ١٣-٢٢ اکتبر ( ٢١ تا ٣٠ مهرماه) در شهر تاریخی ورشو برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج