۶۰۶۳۴۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

تاریخ اکران فصل دوم «آن» مشخص شد

دو استودیوی «برادران وارنر» و «نیو لاین»، فیلم IT: Chapter Two «آن: فصل دوم» را برای اکران در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

سینما گیمفا: دو استودیوی «برادران وارنر» و «نیو لاین»، فیلم IT: Chapter Two «آن: فصل دوم» را برای اکران در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی کرده‌اند. آندرس موشیتی (Andrés Muschietti) وظیفه کارگردانی اقتباس سینمائی IT «آن» را بر اساس کتابی با همین نام به نگارش استیون کینگ (Stephen King) بر عهده داشت و این فیلم که از چند هفته پیش به روی پرده‌های سینما آمد، توانست به صدر جدول گیشه‌های جهانی راه یابد و فروش بالایی داشته باشد.
تاریخ اکران فصل دوم «آن» مشخص شد

با این حال، همانطور که خوانندگان این کتاب می‌دانند، این فیلم تنها نیمی از داستان این رمان را روایت می‌کند. به همین منظور و با توجه به فروش بالای ۵۰۰ میلیون دلار «آن» در گیشه‌های جهانی، استودیوی «برادران وارنر» به سرعت برنامه‌ریزی برای ساخت دنباله آن را آغاز کرده و امیدوار است تا با اکران آن در تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی، موفقیت قسمت نخست را تکرار کند.

بر اساس گزارش «THR»، استودیوی «برادران وارنر» در نظر دارد تا فیلم «آن: فصل دوم» را از تاریخ جمعه ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۶ سپتامبر ۲۰۱۹) به صورت گسترده روانه سینماها کند. به موجب همین امر، تقریباً پس از دو سال از اکران فیلم «آن»، شاهد دنباله آن خواهیم بود.

اکران در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی، فرصت مناسبی را برای نگارش فیلمنامه «آن: فصل دوم» در اختیار نویسندگان آن قرار می‌دهد تا به تکمیل آن بپردازند. در حال حاضر گری دابرمن (Gary Dauberman) نگارش فیلمنامه قسمت دوم «آن» را بر عهده دارد. این در حالی‌ست که هنوز حضور موشیتی که کارگردانی قسمت پیشین آن را بر عهده داشته، در این پروژه قطعی نشده است.
همچنین پیش‌بینی می‌شود که تمامی بازیگران کودک «آن» برای بازی در قسمت دوم نیز بازگردند و همچنین شاهد بازیگران جدیدی برای هنرنمایی نقش بزرگی‌های آن‌ها باشیم. گفتنی‌ست که در قسمت دوم «آن»، بیشتر بر روی تاریخچه شخصیت پنی‌وایز (Pennywise) تمرکز گردد و اطلاعات بیشتری از این دلقک مخوف بدست آوریم.

همانطور که پیشتر اشاره شد، فیلم «آن: فصل دوم» از روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ (۶ سپتامبر ۲۰۱۹) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماها بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظرم این فیلم بهتره تو ایران هم اکران بشه چون رکورد قابل قبول و توجه رو زده از این گذشته تازه ترسناک ترین فیلم شده و جای فیلم جنگیر رو گرفته این یعنی تحول در دنیای سینمای وحشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج