۶۰۶۴۰۳
۱ نظر
۵۰۴۶
۱ نظر
۵۰۴۶
پ

اجرای کمند و سپند امیرسلیمانی در یک برنامه

گروه اقتصاد شبکه ۵ برنامه ای جدید با ساختاری متفاوت برای مخاطبان رسانه ملی تدارک دیده است. این برنامه در مرحله پیش تولید است و پخش آن از اواخر مهر ۹۶ آغاز خواهد شد و علی صادق شیرازی کارگردانی مجموعه را برعهده دارد.

سینما سینما: گروه اقتصاد شبکه ۵ برنامه ای جدید با ساختاری متفاوت برای مخاطبان رسانه ملی تدارک دیده است. این برنامه در مرحله پیش تولید است و پخش آن از اواخر مهر ۹۶ آغاز خواهد شد و علی صادق شیرازی کارگردانی مجموعه را برعهده دارد.
اجرای کمند و سپند امیرسلیمانی در یک برنامه
«کافه اقتصاد» یک مجموعه تلویزیونی و نمایشی است که کمند امیرسلیمانی و سپند امیرسلیمانی بازیگران توانمند و محبوب سینما و تلویزیون، دو مجری ثابت و اصلی این برنامه هستند و در بخش‌هایی از برنامه علی پاکزاد مجری سوم که از مجریان باسابقه رسانه است به آن‌ها اضافه خواهد شد.
این برنامه برای اولین بار با ساختاری جدید و کاملا نمایشی در راستای پرداختن به موضوعات روز جامعه در رابطه با اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی و توجه ویژه به صنایع فرهنگی طراحی و اجرا شده است.
میهمانان و شرکت کنندگان در برنامه از میان کارشناسان حوزه اقتصاد و صنایع فرهنگی کشور و مدیران حوزه های بانکی، بیمه، بورس و کارآفرینان فعال در شهرک‌های صنعتی و سازمان‌های اقتصادی انتخاب می‌شوند و در کنار آن‌ها چهره‌های فرهنگی و هنری، خوانندگان، ورزشکاران و بازیگران سینما و تلویزیون قرار می‌گیرند تا با اجرای نمایش های موضوعی و آیتم طنز برای مخاطب عام درباره موضوعات فرهنگی و اقتصادی روز و راهکارهای مناسب برای رفع معضل تعطیلی و ورشکستگی واحدهای صنعتی صحبت کنند.
در هر برنامه یکی از گروه‌های بازاریابی فعال در فضای کسب و کار مجازی یا یک استارتاپ ویژه معرفی می‌شود.
این برنامه در حضور تماشاچیان و میهمان و در دکوری برش خورده از یک فضای شهری زیبا ضبط خواهد شد. آیتم‌هایی مانند درو یواش ببند ، مرور اخبار اقتصادی و شوخی با آنها، گردشگری و چندین مسابقه جذاب همراه با جوایز متنوع برای مخاطبین و بینندگان و همچنین شرکت کنندگان در استودیوی ضبط برنامه از دیگر بخش‌های مجموعه تلویزیونی و نمایشی «کافه اقتصاد» هستند.
«کافه اقتصاد» برای شروع شبهای آخر هفته روی آنتن شبکه ۵ می‌رود و این امکان وجود دارد تا در صورت استقبال مخاطبین شبهای بیشتری در هفته روی آنتن شبکه پنج باشد و علی صادق شیرازی و سید عبدالرضا کیا تهیه‌کنندگی این برنامه را انجام می‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هلیا محمدی

      خیلی بازیگر خوبی هستن امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشند ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج