۶۰۶۴۱۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پاییز دلچسب و خلاقانه با مجله منزل

در این هوای دلچسب پاییزی در منزل زیبایتان بنشینید و لذت خواندن مجله ی منزل به همراه لیوان چای گرم را از دست ندهید. در شروع پادشاه فصل‌ها، منزلی پر از رنگ و طرح را آماده کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل آراسته کنید. با شماره ۱۰۹ مجله منزل همراه باشید.

پاییز از راه رسیده و کوله بار هزار رنگش را در اطراف ما پهن کرده است. در این هوای دلچسب پاییزی در منزل زیبایتان بنشینید و لذت خواندن مجله ی منزل به همراه لیوان چای گرم را از دست ندهید. در شروع پادشاه فصل‌ها، منزلی پر از رنگ و طرح را آماده کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل آراسته کنید. با شماره ۱۰۹ مجله منزل همراه باشید.

سفالینه‌های خلاقانه، همراه زیبای منزل شما

چه احساسی پیدا می‌کنید اگر روی دیوار اتاق دوست داشتنی و امنتان به جای تابلوهای بزرگ و نامفهوم بشقاب‌هایی پر از رنگ و زندگی باشد؟ بشقاب‌های دیواری که هرکدام یک چهره و یک زندگی را در بردارد. در این شرایط است که هنر به عنوان یک محصول کاربردی در زندگی آدم‌ها جا باز می‌کند و به منزل دنج آنها رنگ می‌پاشد. هانه دیزاین یکی از هنرمندانی است که به جای آنکه هنرش را قاب کند و تنها روی دیوار اتاقش آویزان کند آن را به زندگی آدم‌ها آورده است. داستان سفالینه‌های او را می توانید در مجله منزل این شماره دنبال کنید.
پاییز دلچسب و خلاقانه با مجله منزل

زیورآلات الهام گرفته از معماری

یک بنا تنها مجموعه‌ای از سنگ و چوب و آهن نیست. هر بنایی خشت به خشت روح سازنده را در خودش دارد و اصلا می‌شود گفت که هر کسی که در آن قدم زده و نفس کشیده بخشی از احساسات و روح خودش را در آن جا گذاشته است. به همین دلیل بعضی از مکان‌ها برای ما یادآور مجموعه‌ای از احساسات مثبت هستند. حال می‌توانید المان کوچکی از این مجموعه احساسات خوب را همیشه به همراه خود داشته باشید. در این شماره از مجله منزل زیور آلاتی را به شما معرفی کرده ایم که هرکدام نماد گوشه ای از این دنیاست.
پاییز دلچسب و خلاقانه با مجله منزل

استفاده از رنگ‌های پاییزی در نشیمن منزل

نیمه‌ی دوم سال با همه‌ی ویژگی‌های دوست داشتنی‌اش از راه رسید . حالا نوبت شماست که از پاییز دوست داشتنی الهام بگیرید و دکوراسیون منزل خود را با این رنگ‌های سرشار از انرژی زیباتر کنید. در این شماره از مجله منزل به کمک شما آمده‌ایم و پیشنهادهایی آورده‌ایم تا دکوراسیون پاییزی پر از رنگی را برای نشیمن خود مهیا کنید.
پاییز دلچسب و خلاقانه با مجله منزل

دکوراسیون منزل با الهام از حیوانات

الهام گرفتن از اجزای طبیعت همیشه می‌تواند ایده‌ی مناسبی برای دکوراسیون منزل باشد. استفاده از المان‌هایی که هرکدام به نوع خود ردپایی از حیوانات را دارند و استفاده از آنها در محیط زندگی می‌تواند جذاب و پر از انرژیهای مثبت باشد. در این شماره از منزل به سراغ تزئین دکوراسیون با این موجودات دوست داشتنی رفته‌ایم.
پاییز دلچسب و خلاقانه با مجله منزل

دکوراسیون اتاق نوزاد

ما از ابتدای زندگی چشم به رنگ ها و طرح‌ها باز می‌کنیم و به دلیل تاثیر مستقیم آن بر روح و فکر است که از همان ابتدا دکوراسیون اهمیت زیادی دارد. مجله‌ی منزل در این شماره بایدها و نبایدهای دکوراسیون اتاق نوزاد جمع آوری کرده است. برای آنکه بدانید چه نکاتی اهمیت دارد با ما در منزل همراه شوید.
پاییز دلچسب و خلاقانه با مجله منزل

سبک هالیوودی در دکوراسیون داخلی

فیلم بازها علاوه بر داستان فیلم، صحنه ها و جزئیات را هم زیر نظر دارند. صحنه و دکور، این المان مهم همیشه ایده هایی را همراه خودش داشته که مخاطب میتواند در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کند. اما منزل مجموعه ای از فاکتورهای سبک هالیوودی را جمع کرده و یک پکیج دکوراسیون هالیوودی را در این شماره برایتان آورده است.
پاییز دلچسب و خلاقانه با مجله منزل

معماری خانه بیسنگ ابهر

خانه بیسنگ خانه‌ای است آجر پوش در ابهر این شهر قدیمی اما همسو با معماری معاصر. خانه‌ای که می‌شود حس آرامش را از تک‌تک فضاهای مدرن آن احساس کرد. با مجله منزل همراه باشید تا با هم پای صحبت معماران این خانه؛ حمید ناصرخاکی و بنفشه درویش بنشینیم .معمار سرزمین من هم در این شماره رابطه فرم و عملکرد در معماری امروز ایران را ارزیابی کرده‌اند.
پاییز دلچسب و خلاقانه با مجله منزل

نگهداری از گیاه گلدار در فصل پاییز

گلها همیشه می‌توانند منزل را روح دوباره‌ای ببخشند. اما نگهداری از گیاهان گلدار در محیط منزل و در فصل پاییز هم راه و روش خاص خودش را دارد. مجله منزل در این شماره دستورالعمل‌هایی برای نگهداری بهتر از این موجودات کوچک دوست داشتنی برایتان آماده کرده است. هرس هم از دغدغه های مهم دوست داران گل و گیاه است که در این شماره از چند و چون آن برایتان گفته‌ایم.
پاییز دلچسب و خلاقانه با مجله منزل
پاییز دلچسب و خلاقانه با مجله منزل
شما می توانید ماهنامه منزل را با جلد بالا از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور تهیه نمایید.
همچنین می توانید نسخه الکترونیکی مجله منزل را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن طاقچه یافیدیبو دریافت نمایید.


پاییز دلچسب و خلاقانه با مجله منزل
پاییز دلچسب و خلاقانه با مجله منزل
پاییز دلچسب و خلاقانه با مجله منزل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج