جاباما
۶۰۶۴۲۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

کانسپت سوزوکی؛ تصویری از آینده‌ی شاسی‌بلندها

خودروهای الکتریکی معمولا ظاهری متفاوت از ماشین‌های امروزی دارند؛از تسلا گرفته تا کانسپت‌های جدید بنز و ب‌ام‌و. چراکه خودروهای الکتریکی معمولا ظاهری ساده اما چهره‌ای جذاب و کمی عجیب و غریب دارند. حالا سوزوکی هم دست به کار شده تا با یک کانسپت جدید، ورود خودش را به دنیای ماشین‌های الکتریکی آن هم از نوع SUV اعلام کند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: خودروهای الکتریکی معمولا ظاهری متفاوت از ماشین‌های امروزی دارند؛از تسلا گرفته تا کانسپت‌های جدید بنز و ب‌ام‌و. چراکه خودروهای الکتریکی معمولا ظاهری ساده اما چهره‌ای جذاب و کمی عجیب و غریب دارند. حالا سوزوکی هم دست به کار شده تا با یک کانسپت جدید، ورود خودش را به دنیای ماشین‌های الکتریکی آن هم از نوع SUV اعلام کند.
کانسپت سوزوکی؛ تصویری از آینده‌ی شاسی‌بلندها

نام خودروی مفهومی سوزوکی، e-Survivor است. دور از انتظار نیست که با دیدن چهره‌ی جذاب و متفاوت این کانسپت متوجه الکتریکی شدن آن نشویم! این خودروی مفهومی جنبه‌ی جدیدی از شاسی‌بلندهای الکتریکی آینده را به تصویر کشیده است. چراغ‌های LED گرد جلو، جلوپنجره‌ی مجهز به چراغ‌های LED، فرم جعبه‌ای بدنه و کابین از المان‌های اصلی طراحی e-Survivor هستند. همان‌طور که از تصاویر پیداست، این خودرو روباز است، شکل درهای آن فرق دارد و تنها ظرفیت ۲ سرنشین را دارد.
کانسپت سوزوکی؛ تصویری از آینده‌ی شاسی‌بلندها

در داخل خودرو شاهد طراحی مشابهی با نمای بیرون از نظر سادگی و نوآورانه بودن خودرو هستیم. یک هدآپ‌ دیسپلی بزرگ و عریض بالای داشبورد، نمایشگری مجزا در داخل غربیلک فرمان و صفحه‌نمایشی ۳ بعدی به شکل یک کره در کنسول میانی وجود دارد تا از وجود هر کلید فیزیکی در کابین جلوگیری شود. به لطف همین نوآوری‌های جدید سوزوکی، راننده می‌تواند بیشترین اطلاعات را با کم‌ترین حواس‌پرتی به هنگام رانندگی دریافت کند.
کانسپت سوزوکی؛ تصویری از آینده‌ی شاسی‌بلندها

نکته‌ی جالب این است که بجز نمایشگرهای گفته شده، یک صفحه نمایش برای سرنشین شاگرد و ۲ نمایشگر دیگر هم داخل صندلی تعبیه شده است! بعید نیست که نصف قیمت خودرو فقط هزینه‌های این صفحه‌نمایش‌ها باشد! سوزوکی e-Survivor را تصویری از آینده دانسته و گفته تا سال ۲۰۲۰ این خودرو را به صورت نهایی آماده می‌کند.
کانسپت سوزوکی؛ تصویری از آینده‌ی شاسی‌بلندها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج