۶۰۶۵۳۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ترامپ به فیسبوک تشر زد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه از شرکت فیس بوک به عنوان شرکتی «ضد ترامپ» انتقاد کرد و نقش آن را در جریان کارزار ریاست جمهوری ۲۰۱۶ این کشور زیر سوال برد.

خبرگزاری ایرنا: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه از شرکت فیس بوک به عنوان شرکتی «ضد ترامپ» انتقاد کرد و نقش آن را در جریان کارزار ریاست جمهوری ۲۰۱۶ این کشور زیر سوال برد.

وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: فیس بوک همیشه ضد ترامپ بود. شبکه ها بعد از آن، همیشه ضد ترامپ بودند، اخبار جعلی، نیویورک تایمز (که عذرخواهی کرد) و واشنگتن پست ضد ترامپ بودند. تبانی؟
وی در توییت دیگری آورد: اما مردم موافق ترامپ بودند. تقریبا هیچ رئیس جمهوری آنچه ما در ۹ ماهه نخست انجام داده ایم به همراه رونق اقتصادی، انجام نداده است.
این توییت انتقادآمیز در حالی منتشر شد که فیس بوک قصد دارد سه هزار آگهی سیاسی را به بازرسان کنگره آمریکا تحویل دهد. این رسانه اجتماعی اعلام کرده است که احتمالا نهادهای روسی برای این آگهی ها پول داده اند.
به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، 'آدام شیف' دمکرات ارشد کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا که عضو تیم حقیقت یاب در مورد نقش روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، گفت که پیش بینی می کند این آگهی تا هفته آینده به دست بازرسان برسد و پس از آن باید منتشر شود.
وی افزود: این مساله مرا نگران می کند که چه مدت طول کشید تا فیس بوک پی برد که روس ها در این شبکه تبلیغات می کردند. وی در عین حال یادآور شد که چندین بار با مارک زاکربرگ مدیر فیس بوک در مورد این مساله صحبت کرده است.
در بحبوحه تحقیقات مربوط به نقش روس ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، فیس بوک و دیگر شرکت های مرتبط با فناوری زیر ذره بین تحقیقات قرار گرفته اند.
این تحقیقات که چند کمیته کنگره و وزارت دادگستری آمریکا مسوولیت انجام آن را برعهده دارند، دوره زمامداری ترامپ را از زمان به قدرت رسیدن، تیره و تار کرده است.
ترامپ پیشتر از فیس بوک تقدیر کرده بود و به این شبکه اجتماعی به خاطر کمک به وی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اعتبار بخشیده بود. کمپین انتخاباتی ترامپ اعلام کرده که حدود ۷۰ میلیون دلار در زمینه آگهی های فیس بوک هزینه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج