جاباما
۶۰۶۵۳۹
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

مطهری: مگر ما برای تفریح به پاریس رفته بودیم؟

مطهری درباره سفرش به پاریس گفت: یکی از روزنامه ها شیطنت کرد و در صفحه اول خود عکس را چاپ کرد و نوشت نماینده ها به چه چیزی نگاه می کنند و اصلا چرا این سفر صورت گرفته است. مگر ما برای تفریح رفته بودیم؟

خانه ملت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به حواشی ایجاد شده درباره سفر برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به اروپا گفت: اتحادیه اروپا خصوصا کشورهایی که برجام را امضاء کردند مانند: فرانسه، استقلال خودشان را نشان دهند و دنباله رو آمریکا نباشند و بیشتر از برجام حمایت کنند.

علی مطهری در گفت و گویی این مطلب را درباره مسئله برجام و به ویژه با توجه به مواضع ترامپ و نطق اخیر او در مجمع عمومی سازمان ملل را بیان کرد.

نایب رئیس مجلس افزود: ما به سه کشور پرتقال، فرانسه و لهستان سفر کردیم که حدود ۱۵ ملاقات با مسئولین بلندپایه این کشورها انجام شد. مهمترین آنها دیدار و رایزنی با رئیس مجلس ملی فرانسه و رئیس مجلس سنای لهستان و ملاقات با وزرای فرهنگ این کشورها بود.

مطهری اضافه کرد: درست است که بیشتر بحث ها فرهنگی بود ولی در ملاقات با رؤسای مجالس مسائل دیگری هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نایب رئیس مجلس بیان کرد: از جمله در ملاقات با رئیس مجلس ملی فرانسه مسئله حضور منافقین در فرانسه مطرح و اطلاعاتی درباره طرز فکر و عملکرد این گروه داده شد و در واقع حضور آنها مورد اعتراض ما قرار گرفت.

مطهری اظهار داشت: همچنین درباره مسئله برجام به ویژه با توجه به مواضع ترامپ و نطق اخیر او در مجمع عمومی سازمان ملل گفت وگو و تاکید کردیم که اتحادیه اروپا خصوصا کشورهایی که برجام را امضاء کردند مانند فرانسه، استقلال خودشان را نشان دهند و دنباله رو آمریکا نباشند و بیشتر از برجام حمایت کنند.

نایب رئیس مجلس یکی دیگر از موضوعات مطرح شده با رئیس مجلس ملی فرانسه را مسائل منطقه خاورمیانه عنوان کرد و گفت: در این مذاکرات نقش ایران را در بهبود وضع سوریه و عراق در اثر سرکوب داعش ذکر کردیم و از آنها خواستیم تا از روش ایران در مقایسه با عربستان سعودی حمایت بیشتری کنند.

مطهری اضافه کرد: در پاریس از مقر سازمان یونسکو نیز بازدید و با نماینده ایران در این سازمان گفت وگو کردیم. از جمله درباره سند ۲۰۳۰ تبادل نظر شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با توجه به حواشی ایجاد شده درباره این سفر در برخی از رسانه ها گفت: در مجموع سفر مفیدی بود ولی متاسفانه شیطنت هایی شد. خصوصا در مورد عکسی که ما را در حال بازدید از موزه لوور پاریس نشان می داد.

وی ادامه داد: برای بازدید کامل موزه لوور پاریس باید حداقل دو روز وقت صرف کرد که ما کلا یک ساعت و نیم وقت پیدا کردیم تا بازدیدی از آن داشته باشیم. در این میان وقتی داشتیم نقاشی ها و مجسمه های سقف یکی از سالن های این موزه را می دیدیم، خبرنگار ایرنا که از لندن برای پوشش خبری این سفر آمده بود عکسی گرفت و در میان خبرها این عکس را هم مخابره کرد.

مطهری ادامه داد: یکی از روزنامه ها هم شیطنت کرد و در صفحه اول خود عکس را چاپ کرد و نوشت نماینده ها به چه چیزی نگاه می کنند و اصلا چرا این سفر صورت گرفته است. مگر ما برای تفریح رفته بودیم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نخیر برای حل مشکل رکود و تورم و گرانی و بیکاری رفته بودید!!!!

    • ژن بد

      واقعا که خیلی پررویی با پول ملت رفتید سفر فرنگ عشق و حالتونو کردید حالاهم دارید توجیه میکنید که نه بابا ما رفتیم اونجا کار مهم انجام بدیم مردمو جیگر فرض کردی یارو

    • بدون نام

      نه کی گفته رفته بودید سلفی بگیرید.....

    • رونق اقتصادی خیر

      من میدونم رفته چندتا سرمایه گذار بیاره تا مشکل فساد اداری و بیکاری و گرانی رو حل کنه این اقا..کار بعدیش هم جلوی زمین خواری مسعولین در گردنه حیران و روستاهای شمال رو بگیره که فقط هفت هزار کارمند دولت خونه خالی برا عشق حالشون ساختن از پول بیت المال

      پاسخ ها

      • رضا

        مسئولین نوشته میشه...نه مسعولین!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج