۶۰۶۵۹۱
۲ نظر
۵۰۱۹
۲ نظر
۵۰۱۹
پ

مادر از قاتل برادرکش گذشت کرد

مردی که برادر معتادش را به قتل رسانده‌ است، از سوی خانواده‌اش بخشیده شد اما به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه می‌رود.

روزنامه شرق: مردی که برادر معتادش را به قتل رسانده‌ است، از سوی خانواده‌اش بخشیده شد اما به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه می‌رود.
١٥ اردیبهشت امسال به مأموران کلانتری کیانشهر خبر دادند مردی خودکشی کرده ‌است.با تماس مأموران کلانتری بازپرس محسن مدیرروستا و تیم تحقیق وارد عمل شدند و تحقیقات را آغاز کردند. خانواده کامران به مأموران گفتند این جوان دست به مرگی خودخواسته زده و با واردکردن ضربه چاقو به گردنش خودکشی کرده‌ است.
آنها همچنین گفتند کامران اعتیاد داشته ‌است و همین امر هم باعث شد او دست به خودکشی بزند.هرچند خانواده کامران همچنان اصرار داشتند او خودکشی کرده ‌است اما کارآگاهان در تحقیق از همسایه‌ها دریافتند لحظاتی قبل از این جنایت صدای درگیری از خانه سهراب به گوش رسیده‌ است. به‌این‌ترتیب به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برادر کامران بازداشت شد.
درحالی‌که کیوان مدعی بود برادرش خودزنی کرده است، متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند ضربه‌ای که به مقتول وارد شده‌ است خودزنی نبوده بلکه دیگر زنی بوده ‌است. هم‌زمان مادر متهم به دادسرا رفت و به بازپرس جنایی گفت: پسرم شب حادثه با برادرش درگیر شد و از سوی او به قتل رسید.
متهم جوان که در برابر مدارک و شواهد قرار گرفته بود، به ناچار به قتل برادر اعتراف کرد و گفت: شب حادثه به خانه مادرم رفته بودم که برادرم به من گفت مواد او را برداشته‌ام. سر این موضوع با هم بحثمان شد و من خواستم اتاق را ترک کنم که او قندان به سمتم پرت کرد.
توجه نکردم و او وسیله دیگری پرتاب کرد و من که عصبانی شده بودم، چاقویی را که از آشپزخانه برداشته بودم، روی گردنش گذاشتم؛ نمی‌خواستم او را بکشم؛ فقط خواستم کاری کنم بترسد و به سمتم چیزی پرت نکند اما یک‌دفعه گردنش بریده شد.

با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جرم مادر مقتول در جایگاه حاضر شد و اعلام گذشت کرد. با توجه به اینکه متهم دیگر شاکی خصوصی ندارد، کیفرخواست علیه متهم به لحاظ جنبه عمومی جرم صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احتمالا کیوان چاقو روی گردن برادرش نگهداشته بوده و مقتول هم گردنش رو روی چاقو کشیده ! عجب داستان هایی میسازن مردم

    • بدون نام

      اخی...حداقل تو خماری نباید میکشتی.یکم بهش نیدادی نعشه بشه بعد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج