۶۰۶۶۰۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جوان آدمکش قصاص می شود

کارگر جوان که به اتهام قتل همکارش در ساختمان نیمه کاره محاکمه شده بود با حکم قضات کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد.

روزنامه ایران: کارگر جوان که به اتهام قتل همکارش در ساختمان نیمه کاره محاکمه شده بود با حکم قضات کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد.
رسیدگی به این پرونده از مرداد سال ۹۳ و پس از درگیری خونین دو کارگر ساختمانی افغانی تبار در شهرستان هشتگرد کلید خورد. با کشف جسد غرق در خون «غلامعلی»- ۲۷ ساله- تیم تحقیق با دستور بازپرس ویژه قتل تحقیقات تخصصی خود را آغاز کرده و در گام نخست «حبیب» ۲۶ ساله که ازدوستان و هموطن مقتول بود به‌عنوان مظنون بازداشت شد. مرد جوان که به گواه دیگر کارگران در روزهای پیش از قتل بارها با مقتول درگیر شده بود، در حالی که منکر جنایت بود، در بازجویی‌های تخصصی لب به اعتراف گشود و قتل را پذیرفت.
با اعتراف هولناک «حبیب» کیفرخواست وی به اتهام قتل عمد صادر شد و متهم از زندان به شعبه یکم دادگاه کیفری انتقال یافت ودردادگاهی به ریاست قاضی هدایت رنجبر و با حضور قاضی یزدان‌پور وخنک دار-مستشاران دادگاه- پای میز محاکمه ایستاد.
در این جلسه ابتدا اولیای دم خواستار قصاص قاتل فرزندشان شدند. سپس متهم در جایگاه ایستاد و گفت:«من هرگز قصد کشتن غلامعلی را نداشتم. روز حادثه وقتی کار تمام شد وهمه کارگران ساختمان را ترک کردند ناگهان او به طرفم آمد و تقاضای شرم‌آوری کرد. من که از شنیدن این حرف شوکه بودم با او درگیر شدم.
در میان درگیری هم با تکه آجری که زمین بود ضربه‌ای به سرش زدم که بیهوش شد و روی زمین افتاد. من که بشدت ترسیده بودم با همان لباس‌های کار فرارکردم. قبول دارم که مرتکب قتل شده‌ام اما انگیزه قبلی برای کشتن او نداشتم و فقط برای دفاع از آبرو و حیثیتم عصبانی شدم و دستم به خون آلوده شد.»

در پایان جلسه و با اعتراف صریح متهم، قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پس ازشور، متهم را به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج