۶۰۶۷۶۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

iOS ۱۱ را نصب کنید تا هکرها را دور کنید

همان‌گونه که اطلاع دارید چند روزی است نگارش ۱۱ سیستم‌عامل iOS منتشر شده است. در حالی که اپل در نگارش جدید سعی کرده است در زمینه کارایی روی این نسخه متمرکز شود، اما آسیب‌پذیری‌های مهمی که در این نسخه آن‌ها را ترمیم کرده است حائز اهمیت هستند.

وب سایت شبکه - حمیدرضا تائبی: همان‌گونه که اطلاع دارید چند روزی است نگارش ۱۱ سیستم‌عامل iOS منتشر شده است. در حالی که اپل در نگارش جدید سعی کرده است در زمینه کارایی روی این نسخه متمرکز شود، اما آسیب‌پذیری‌های مهمی که در این نسخه آن‌ها را ترمیم کرده است حائز اهمیت هستند.
iOS 11 را نصب کنید تا هکرها را دور کنید

اپل همراه با عرضه نسخه جدید iOS ۱۱ در مجموع هشت آسیب‌پذیری مربوط به این سیستم‌عامل و ۱۵ آسیب‌پذیری مربوط به مرورگر سافاری و چهارچوب توسعه XCode را ترمیم کرده است. اپل گفته است یک باگ منطقی را در ارتباط با مدیریت زبانه‌های والد در iOS ترمیم کرده است. آسیب‌پذیری‌هایی که اپل آن‌ها را ترمیم کرده است به هکرها اجازه می‌دادند تا حملات cross-site scripting را پیاده‌سازی کرده و همچنین نوار آدرس را نیز جعل کنند.
این آسیب‌پذیری به هکرها اجازه می‌داد تا مرورگر را دستکاری کرده، کاربران را به سمت سایت مخرب هدایت کرده و همچنین کاربران را متقاعد می‌ساخت در حال بازدید از یک سایت قانونی هستند، حال آن‌که کاربران در حال بازدید از یک سایت مخرب بودند.

در ارتباط با سیستم‌عامل iOS نیز شرکت اپل آسیب‌پذیری پیاده‌سازی Exchange ActivSync را ترمیم کرد. این آسیب‌پذیری به هکرهایی که درون یک شبکه قرار داشتند اجازه می‌داد در مرحله Exchange داده‌های روی آی‌فون و آی‌پاد را پاک کنند. آسیب‌پذیری موجود در MobileBackup سیستم‌عامل iOS نیز ترمیم شد.
باگی که درون این ویژگی قرار داشت باعث می‌شد تا فایل پشتیبان به شکل غیر رمزنگاری شده آماده شود. در حالی که این ویژگی اساسا بر پایه تهیه نسخه‌ پشتیبان به شکل رمزنگاری شده طراحی شده است. همچنین یک آسیب‌پذیری منع سرویس نیز در پیام‌رسان Messages، Mail MessageUI و iBooks ترمیم شد. در برنامه Messages یک پیام جعلی ساده قادر بود باعث خرابی آی‌فون یا آی‌پاد شود.
این مشکل از طریق پیاده‌سازی یک مکانیزم دقیق اعتبارسنجی ترمیم شد. در برنامه Mail MessageUI نیز یک مشکل خرابی حافظه ترمیم شد. این آسیب‌پذیری باعث می‌شد تا اگر یک فایل مخرب پردازش شود، آی‌فون از کار بیفتد. اپل می‌گوید باگ‌های منع سرویس در برنامه iBooks باعث می‌شدند هکرها از طریق فایل‌های مخرب به دستگاه کاربر حمله کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج