۶۰۷۰۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

افشاگری خواننده آمریکایی درباره پیشنهاد ترامپ

کرتیس جکسون خواننده آمریکایی که به «فیفتی سنت» شهرت دارد درباره پیشنهاد نیم میلیون دلاری دونالد ترامپ در جریان تبلیغات انتخاباتی صحبت کرد.

خبرآنلاین: کرتیس جکسون خواننده آمریکایی که به «فیفتی سنت» شهرت دارد درباره پیشنهاد نیم میلیون دلاری دونالد ترامپ در جریان تبلیغات انتخاباتی صحبت کرد.

کرتیس جکسون خواننده و بازیگر آمریکایی مدعی شد که دونالد ترامپ به او پیشنهاد کرده بود تا در قبال دریافت ۵۰۰ هزار دلار در کمپین انتخاباتی او حضور پیدا کند.

او باور دارد ترامپ برای جلب نظر آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار این پیشنهاد را ارائه کرده است. جکسون در این باره گفت: «ترامپ برای راه یافتن به کاخ سفید به رای آمریکاییان آفریقایی‌تبار نیاز داشت. به همین دلیل آن‌ها تنها برای حضور من در یکی از کمپین‌های تبلیغاتی پیشنهاد پرداخت ۵۰۰ هزار دلار ارائه کردند.»

البته کرتیس جکسون پیشنهاد ترامپ را نمی‌پذیرد چرا که باور داشت این کار به شهرت او لطمه خواهد زد. او در این باره گفت: «وقتی پیشنهاد را دریافت کردم به خودم گفتم نه این پول ارزشش را ندارد.»

این نخستین بار نیست که جکسون درباره دونالد ترامپ اظهارنظر می‌کند. او چند وقت پیش در گفت‌وگویی به صراحت گفته بود: «ما باید از شر دونالد ترامپ خلاص شویم.»

خواننده سرشناس موسیقی رپ چند سالی است که انتشار آلبوم موسیقی «پادشاه جاودان خیابان» را به تاخیر انداخته است. او تهیه‌کننده سریال موفق «قدرت» (Power) است که از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود و از برنامه‌های محبوب این شبکه به شمار می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      خخخخخخخ
      دروغ مالیات نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج