۶۰۷۲۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

انتقاد ترکان از عزل و نصب‌ های جدید دولت

نماینده رئیس جمهور منتخب برای تعامل در دوره انتقال دولت با انتقاد از عزل‌و‌نصب‌های جدید دولت مستقر از ۲۴ خرداد تاکنون، گفت: ممکن است برخی از تصمیمات احمدی‌نژاد منتفی شود.

خبرگزاری تسنیم: نماینده رئیس جمهور منتخب برای تعامل در دوره انتقال دولت با انتقاد از عزل‌و‌نصب‌های جدید دولت مستقر از ۲۴ خرداد تاکنون، گفت: ممکن است برخی از تصمیمات احمدی‌نژاد منتفی شود.

اکبر ترکان نماینده رئیس جمهور منتخب برای تعامل در دوره انتقال دولت با انتقاد از عزل‌و‌نصب‌های جدید اعمال شده در دولت دهم از سوی احمدی‌نژاد، گفت: خود آقای احمدی‌نژاد وقتی رئیس جمهور شد، در سال ۸۴ نامه‌ای را به آقای خاتمی نوشت و در بندهای متعدد خواهش کرد که دولت در دوره نقل و انتقال از کارهای خلق‌الساعه جلوگیری کند.

وی افزود: احمدی‌نژاد در آن نامه خواسته بود که دولت فعلی مدیر عوض نکند، عزل و نصب نکند، تصمیمات از حد بالاتر مالی نگیرد و تعهدی برای دولت بعدی درست نکند. ما انتظارمان این بود که در دوره رای آوردن دکتر روحانی تا روز تنفیذ دولت، احمدی نژاد که در سال ۸۴ از دیگران خواسته بود این کارها را انجام ندهند، خودشان هم به این حرف عمل کند، اما رعایت نشد.

نماینده رئیس‌جمهور منتخب در تعامل با دولت فعلی با بیان اینکه عزل و نصب‌ها، استخدام‌ها، جابجایی ساختمان‌ها به کرات در این برهه(۲۴ خرداد تا روز تنفیذ) از سوی دولت احمدی‌نژاد دیده شده است، تصریح کرد: متاسفانه تصمیماتی گرفته شده است که بار سنگین مالی را برای دولت بعدی به وجود آورده است و نباید چنین می‌شد.

ترکان اضافه کرد: تمام تصمیماتی که از بعد رای آوردن روحانی تا پایان دوره انتقال چه در هیئت وزیران و چه در وزارتخانه‌ها اتخاذ شده، به دقت مود بررسی قرار گرفته و ابعاد آن سنجیده می‌شود و چه بسا که برخی از تصمیمات احمدی‌نژاد منتفی اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: گزارش هایی به دستم رسیده که خوب نیست، گزارش رسیده است که مدیرکل نصب می‌کنند، رئیس سازمان نصب می‌کنند، رئیس شورای ایرانیان را عوض و بدل می‌کنند، اموال وزارت‌خانه‌ها را جابجا می‌کنند و تند تند قراردادهایی می‌بندند که بار مالی به دوش دولت گذاشته می‌شود. مطمئنا با اطلاعات دقیق‌تر تمام این موارد سنجیده می‌شود و گزارش آن را به مردم ارائه خواهیم داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      رفتن این این مرد هم دردسره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج