۶۰۷۴۲۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کاهش ترافیک شهری در محرم امسال

شهردار تهران پیش از ظهر امروز و همزمان با تاسوعای حسینی با حضور در تکایا و هیات‌های عزاداری بازار تهران ضمن سوگواری و عزاداری در جمع مردم این منطقه، امنای بازار، تکیه داران و ... ،در جریان درخواست ها و مشکلات آنان قرار گرفت.

خبرگزای ایسنا: شهردار تهران پیش از ظهر امروز و همزمان با تاسوعای حسینی با حضور در تکایا و هیات‌های عزاداری بازار تهران ضمن سوگواری و عزاداری در جمع مردم این منطقه، امنای بازار، تکیه داران و ... ،در جریان درخواست ها و مشکلات آنان قرار گرفت.

محمدعلی نجفی از تکیه بزرگ سبزه میدان ، تکیه کسبه حاجب الدوله ، مسجد ملک و آستان امام زاده زید(ع) بازدید و با حجت الاسلام و المسلمین رضوانی امام جماعت مسجد سیدولی بازار و حجت الاسلام والمسلمین مرادزاده تولیت استان امام زاده زید(ع) دیدار و گفت و گو کرد.

شهردار تهران همچنین در مراسم تعزیه خوانی در یکی از تکیه‌های بازار شرکت کرد.

نجفی همچنین سری به ایستگاه آتش نشانی بازار زد و در جریان وضعیت این ایستگاه قرار گرفت و در حاشیه این بازدید، گفت: این ایستگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا در بازار ساختمان‌های فرسوده و همین طور ساختمان های قدیمی و با ارزش وجود دارند که باید به ایمنی آنها توجه شود.

وی با اشاره به ضرورت حفظ و حراست از ساختمان های تاریخی مرکز پایتخت تصریح کرد: یکی از دغدغه های مهم کسبه و مردم بازار توجه به ایمنی و حفاظت از این ساختمان هاست که قطعا مدیریت شهری نیز به این موضوع نگاه ویژه خواهد داشت .

شهردار تهران در مورد توسعه ایستگاه آتش نشانی بازار گفت: طرح توسعه این ایستگاه چند سالیست که متوقف شده و اگر مشکل آن با اوقاف حل شود، این ایستگاه از نظر تجهیزات نیز به روز خواهد شد.

نجفی همچنین در مورد این که شهرداران مناطق و نواحی تهران موظف شده‌اند تا در دهه محرم به هیات‌ها و تکیه‌های مناطق سر بزنند عنوان کرد: خوشبختانه این کار صورت گرفت و تاکنون در مراسم‌های امسال با مشکل خاصی مواجه نبودیم و همچنین ترافیک شهری نسبت به سالهای گذشته در حاشیه حرکت دسته جات عزاداری نیز بهتر بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج