۶۰۷۵۵۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۷/۰۹


فال روزانه 1396/07/09
فال روزانه یک شنبه ۹ مهر ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۹ مهر به دنبا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی جاه طلب، شجاع، محترم، اجتماعی و پرتکاپو هستید. شما به طور ذاتی فردی مستقل هستید و اصلا دلتان نمی خواهد کسی در کارهایتان دخالت کند، با این حال لجبازی هایی که در این زمینه از خودتان نشان می دهید و رفتارهای تندتان باعث می شود مورد انتقاد دیگران قرار بگیرید. امسال به واسطه ی سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید سود زیادی به دست خواهید آورد و وضعیت اقتصادیتان در نتیجه ی آن پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت. دوستی ها و روابط جدیدی که آغاز می کنید، در کنار شروع پروژه های جدید اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد. در محل کارتان باید در تصمیم گیری های خود محکم و با اعتماد به نفس رفتار کنید، شاید این کار اختلاف نظرهای جزئی بین شما و همکارانتان ایجاد کند اما باعث خواهد شد زندگی حرفه ایتان با پیشرفت و موفقیت همراه باشد. پیش از فرا رسیدن سال نو شاید تصمیم بگیرید تغییراتی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید، اما مواظب باشید در این زمینه زیاده روی کنید. خیلی از مجردها به شکلی خیلی سریع و غیر منتظره ازدواج خواهند کرد.

فال روزانه 1396/07/09
امروز شاید در برق کشی، لوله کشی آب و یا یکی دیگر از زیرساخت های خانه تان مشکلی پیش بیاید. پیدا کردن یک تعمیرکار برایتان چندان راحت نخواهد بود، اما خوشبختانه در نهایت مشکلتان حل خواهد شد و می توانید نفس راحتی بکشید. اوضاع در پایان کار حتی از قبل هم بهتر خواهند شد و نتیجه ی کار باعث رضایت شما خواهد شد. حتی اگر خودتان در انجام کارهای فنی مهارت دارید هم به شما توصیه می کنیم در این زمینه کار را به کاردان بسپارید. شما امروز پس از چند روز تعطیلی احساس کسالت و بیقراری می کنید و دلتان می خواهد هر چه زودتر فردا از راه برسد و زندگیتان به روال عادی خود بازگردد و کارهایی که در انتظارتان هستند را انجام بدهید.

فال روزانه 1396/07/09
شما امروز مصمم هستید که خواسته ها و احساسات خود را به زبان بیاورید و هر کاری که لازم باشد بکنید و هر چقدر زمان لازم باشد صرف کنید تا به هدف خود دست پیدا کنید. شما باید در این راه ا جایی که می توانید رفتاری منطقی داشته باشید. خوشبختانه انگیزه ی شما بسیار قوی است و هر چیزی که بخواهید را به دست خواهید آورد. گر خودتان را باور داشته باشید دیگر هیچ چیزی نمی تواند جلوی شما را بگیرد. امروز شما در انجام کارهایی که به عهده دارید بسیار جدی هستید و به هیچ چیز دیگری جز انجام وظایف خود فکر نمی کنید. این کار شما را خسته نخواهد کرد و برعکس باعث خواهد شد که حال خیلی خوبی داشته باشید.

فال روزانه 1396/07/09
امروز شما به طوری غیر عادی مصمم و با اراده شده اید و تا زمانی که به آنچه می خواهید نرسیده اید دست از تلاش برنخواهید داشت. با این حال اگر در انتخاب هدف خود دقت و وسواس کافی را به خرج ندهید و هدفی نه چندان با ارزش را برای خود انتخاب کنید این همه شور و انرژی را به هدر خواهید داد. اگر هدفتان کمی بزرگ باشد و نتوانید تمام مسیری که باید طی کنید را به طور دقیق زیر نظر داشته باشید هم نباید ایمان به خودتان را از دست بدهید. شما همیشه برای خانواده ارزش زیادی قائل بوده اید، اما امروز برخی از این ارزش ها را در ذهن خود زیر سؤال خواهید برد. اجازه بدهید خودتان و فقط خودتان در این زمینه برای خودتان تصمیم گیری کنید.

فال روزانه 1396/07/09

این روزها شخصیت شما دارد به طور جدی تحت تأثیر کتاب هایی که مطالعه می کنید قرار می گیرد و تغییر می کند. خوشبختانه این همان چیزی است که شما می خواهید و نتیجه ی آن شما را راضی خواهد کرد. امروز شما می خواهید امروز با عشقتان دیداری داشته باشید و می خواهید این دیدار فراتر از یک چیز عادی باشد و باعث نزدیکی بیشتر شما به یکدیگر شود. شما می خواهید برای ساعت ها با او در مورد عشق و احساسات خود حرف بزنید، اما راستش را بخواهید زیاده روی در این کار باعث خواهد شد روی طرف مقابلتان اثر منفی بگذارید و بهتر است صحبت هایتان فقط در مورد احساسات تند عاشقانه تان نباشند. این کار به نزدیکی شما کمک خیلی بیشتری خواهد کرد.
فال روزانه 1396/07/09

امروز هیچ چیزی نمی تواند اعتماد به نفس شما به لرزه در بیاورد. حتی اگر احساس کنید شخصی که دوست دارید از شما فاصله گرفته است، یا اگر برنامه ای با دوستان نزدیکتان داشته اید اما آنها شما را از این برنامه خط زده یا برنامه ی دیگری ریخته اند هم اوضاع تغییر نخواهد کرد. خوشبختانه خوشحالی امروز شما وابسته به شرایط خارجی نیست و می توانید بی آنکه چیزی را به خود بگیرید خودتان را با تغییرات هماهنگ کنید. این را همیشه به یاد داشته باشید که کسی که از داشته هایش راضی باشد همیشه ثروتمند خواهد بود. شما همیشه ایده های فوق العاده ای برای فعالیت های اقتصادی دارید، امروز هم به این توانایی خود اعتماد کنید و تردیدی به دل راه ندهید.

فال روزانه 1396/07/09

یکی از دوستان و یا گروهی از آشنایانتان دارد نه تنها شخصیت شما، بلکه تمام زندگیتان را تحت تأثیر خود قرار می دهد. شاید این تغییر در سطحی بسیار عمیق در جریان باشد و خودتان در حال حاضر از آن بیخبر باید. شایداین موضوع باعث ناراحتی شما شود، اما نگران نباشید، همه ی ما تغییر می کنیم و خوشبختانه این تغییر شما هم در جهت مثبت خواهد بود. شاید برای آن برنامه ریزی نکرده باشید، اما در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. امروز شما می خواهید عشق را در ایده آل ترین حالت آن تجربه کنید، اما متأسفانه شرایط موجود چنین اجازه ای را به شما نمی دهد و پافشاری در این جهت تنها اثرات منفی روی رابطه ی شما خواهد گذاشت.

فال روزانه 1396/07/09
اگر این اواخر فکر تغییر حرفه و یا آغاز کاری جدید را در سر داشته اید امروز می تواند روز خوبی برای فکر کردن به این موضوع و پرداختن به زمینه های لازم برای آغاز این کار و حرفه ی جدید باشد. شاید حتی اگر خودتان به فکر انجام چنین کاری نباشید هم موقعیتی غیر منتظره برایتان فراهم شود که شما را به شدت وسوسه کند. این شغل جدیدی که در فکر آغاز آن هستید باعث خواهد شد که شما در مرکز توجه قرار گرفته و خیلی بیشتر از قبل دیده شوید. اجازه ندهید نگرانی و ترس از به خطر انداختن امنیت فعلیتان مانع شما شود، اگر قلبتان این انتخابتان را تأیید می کند تردید را کنار گذاشته و دست به کار شوید.

فال روزانه 1396/07/09

تغییراتی بزرگ و جدی در روند زندگی شما در راه هستند، شاید این تغییرات شامل گرفتن ترفیع در محل کارتان، نقل مکان به شهر یا کشوری دیگر و یا عضویت در گروهی جدید باشد و حتی برای شخصی مثل شما که عاشق ماجراجویی است تغییرات به این بزرگی ممکن است نگران کننده باشند. اصلا نگران نباشید و از حالا ذهن خودتان را با این افکار مشغول نکنید. به ندای قلبتان گوش بدهید. چنین موقعیت ها و فرصت هایی چیزی نیستند که هر روز در زندگی ما پیش بیایند، پس از آنها حداکثر استفاده را ببرید. امروز حس مدیریت طلبی در وجود شما زنده شده است و می خواهید کنترل همه چیز را خودتان در دست بگیرید. بهتر نیست فقط زندگی خودتان را کنترل و مدیریت کنید؟!
فال روزانه 1396/07/09
شاید امروز برای خیلی ها روز استراحت باشد، اما شما شدیدا درگیر برنامه ریزی و تلاش برای رسیدن به اهداف خود خواهید بود و بی صبرانه منتظر هستید تا فردا از راه برسد و این نقشه هایی که در سر دارید را عملی کنید. شما می توانید از همین حالا خودتان را بر فراز قله ی موفقیت ببینید و تا زمانی که به آنجا نرسیده اید و توانایی های خود را به همه ثابت نکرده اید دست از تلاش برنخواهید داشت. شما به هیچ عنوان نمی خواهید برای رسیدن به مقصدتان بار خود را به شانه ی دیگران بیندازید و دلتان می خواهد هر کسی که در این مسیر همراه با شما همراه است بتواند با شما به موفقیت دست پیدا کند.

فال روزانه 1396/07/09
امروز شما از این که دیگران بدانند چه می خواهید و چکار می کنید هیچ ترس و واهمه ای ندارید و این رفتار شما برای دیگران خیلی عجیب و حتی اعصاب خردکن به نظر می رسد. چون این تغییر ناگهانی در رفتارتان برای آنها اصلا قابل هضم نیست. با این حال خوشبختانه هر کاری که انجام می دهید شما را یک قدم به اهدافتان نزدیک تر می کند و کار زیادی از دست دیگران برنمی آید و نمی توانند جلوی عملی شدن نقشه های شما را بگیرند. فقط حواستان باشد زیاد از خود راضی نشوید، چون این کار باعث خواهد شد که قدم اشتباهی برداشته و کار احمقانه ای انجام دهید. اعتماد به نفس خوب، اما اعتماد به نفس کاذب ویران کننده است.

فال روزانه 1396/07/09

تعهد به باورها و اعتقادتان، حتی اگر با صدای بلند آنها را تبلیغ نکنید و دیگران را وادار به پذیرش آنها نکنید هم امروز قوی ترین سلاح شما خواهد بود. شما باید مواظب باشید که فقط خودتان را محق ندانید و با لجبازی نخواهید حرف خودتان را به کرسی بنشانید، شما این را خیلی خوب می دانید که هر کسی باید آزاد باشد که نظر خودش را داشته باشد. اگر بخواهید چنین روشی را در پیش بگیرید حتی آنهایی که تفکراتی مشابه با شما دارند هم به مخالفت با شما برخواهند خواست. امروز ممکن است با برخی از دوستان و همکارانتان به بحث در مورد مسائل کاری بپردازید. این کار باعث خواهد شد که ناگهان ایده های خیلی جالبی به سرتان بزنند یا اطلاعات مفیدی به دست بیاورید.

فال روزانه 1396/07/09

در حال حاضر فکر شما بسیار درگیر است و این همه افکار مختلف در ذهنتان سنگینی می کنند، اما سعی دارید احساسات خود را مخفی نگه دارید تا روی دیگران اثر منفی نگذارید. با این حال مخفی کردن این احساسات آشفته تنها باعث شدیدتر شدن آنها خواهد شد و این اثرات منفی را بیشتر خواهد کرد. در میان گذاشتن آنچه فکرتان را مشغول کرده است با شخصی که مورد اعتمادتان است باعث خواهد شد باری که روی دوشتان سنگینی می کند سبک تر شود. اجازه ندهید ترس هایتان روزتان را به باد دهند، روبرو شدن با ترس هایتان باعث بهبود موقعیت شما شده و راه را برای جریان یافتن انرژی مثبت باز خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      متاسفم که در صفحه ی اخبارتان فال روزانه می بینم
      امیدوارم هیچ کس این اراجیف رو پیگیری نکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج