۶۰۷۵۶۸
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (۶۱)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.
متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (61)

"نابودی" (Annihilation) دنباله ای بر "اکس مشینا" (Ex Machina) به نویسندگی و کارگردانی الکس گارلند است. این فیلم با اقتباس از رمان جف وندرمییر، داستان گروهی از دانشمندان (ناتالی پورتمن، جنیفر جیسن لی، جینا رودریگز، تسا تامسن) است که به منطقۀ ایکس، مکانی مرموز که همسر پورتمن (اسکار آیزاک) پیش تر آن را کشف کرده است، وارد می شوند. نمایش فیلم از ۲۳ فوریۀ ۲۰۱۸ آغاز می شود.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (61)
زمانی که "کشتن گوزن مقدس" (The Killing of a Sacred Deer) برای اولین بار در کن به نمایش در آمد، یورگوس لانتیموس نویسنده و کارگردان فیلم و افتیمیس فیلیپو همکار نویسنده اش، جایزۀ بهترین فیلمنامه را با لین رمزی، نویسنده و کارگردان "تو در واقع هرگز اینجا نبوده ای" (You Were Never Really Here) سهیم شدند. این فیلم که در 20 اکتبر اکران می شود، به جراحی (کالین فارل) می پردازد که باید تصمیمی تصور نکردنی در مورد خانواده اش بگیرد.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (61)
در "۱۹۹۲" (۱۹۲۲) ، آخرین اقتباس انجام شده از آثار استیون کینگ در سال ۲۰۱۷، تامس جین نقش مزرعه داری را بازی می کند که همسرش (مالی پارکر) را به قتل می رساند و دچار احساس گناه می شود. این فیلم که دنباله ای بر فیلم "این ساعات پایانی" (These Final Hours) به کارگردانی زک هیلدیچ است، نقدهای زودهنگام بسیار خوبی دریافت کرده است. در ۲۰ اکتبر این فیلم در نتفلیکس عرضه خواهد شد.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (61)
در "دوندۀ مارپیچ: علاج مرگ" (Maze Runner: The Death Cure) ، قسمت آخر از سه گانۀ دوندۀ مارپیچ، تامس (دیلن ابراین) گلیدر های فراری را به سوی لست سیتی تحت کنترل WCKD هدایت می کند. در این قسمت والتن گاگینز به بازیگران قبلی، کایا اسکودلاریو، جانکارلو اسپوزیتو، پاتریشیا کلارکسون، ناتالی امانوئل، کاترینا مک نامارا، تامس برادی سنگستر، رزا سالازار، کی هونگ لی و بری پپر اضافه شده است. این فیلم به کارگردانی وس بال در ۲۶ ژانویۀ ۲۰۱۸ نمایش داده خواهد شد.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (61)
وقتی برادران کایل و پیتر رینولدز (اوون ویلسون و اِد هِلمز) متوجه می شوند که مادرشان (گلن کلوز) در مورد مرگ پدرشان در کودکی آنها، دروغ گفته است، تصمیم می گیرند پدر واقعی شان را پیدا کنند. "چهره های پدرانه" (Father Figures) با بازی جی. کی. سیمنز، کت ویلیامز، تری بردشاو، وینگ ریمز، هری شییرر و کریستوفر واکن، از 22 دسامبر در سالن های سینما خواهد بود.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (61)
"جئواستورم" (Geostorm) دنیایی را تصور می کند که در آن آب و هوا توسط سیستم پیچیده ای از ماهواره ها کنترل می شود. جرارد باتلر نقش دانشمندی را دارد که باید، با کمک برادرش (جیم استرجس)، ماهواره ها را زمان بروز اشکال های مهمی که زمین را تهدید می کند، تعمیر کند. در این فیلم به کارگردانی دین دلوین، که در ۲۰ اکتبر اکران می شود، ابی کرنیش در نقش نمایندۀ سرویس مخفی، اندی گارسیا در نقش رئیس جمهور و اد هریس در نقش وزیر امور خارجه ظاهر می شوند. بعد از بلایای طبیعی که در تگزاس، فلوریدا و کاراییب رخ داد، این فیلم دیگر یک فیلم سرگرم کنندۀ تخیلی که قرار بود باشد، نخواهد بود.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (61)
در فیلم زندگینامه ای "تاریک ترین ساعت" (Darkest Hour) ، گری الدمن نقش وینستون چرچیل را بازی می کند. فیلم به اولین دورۀ نخست وزیری چرچیل و امتناع او از مذاکره برای صلح با نازی ها می پردازد. این فیلم با کارگردانی جو رایت و بازی لیلی جیمز، بن مندلسون، استیون دیلین و کریستین اسکات تامس در نقش های مکمل، در اولین نمایش خود در جشنواره های پاییزی فیلم، نقد های خوبی دریافت کرد. اکران اصلی از 22 نوامبر شروع خواهد شد.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (61)
در قسمت سوم از مجموعه فیلم هایی که در سال ۲۰۱۲ با "آوازه خوان حرفه ای" (Pitch Perfect) شروع شد و در ۲۰۱۵ با "آوازه خوان حرفه ای ۲" ادامه پیدا کرد، اعضای گروه The Barden Bellas برای شرکت در یک تور سازمان های خدماتی گرد هم می آیند. در "آوازه خوان حرفه ای ۳" (Pitch Perfect ۳) که در ۲۲ دسامبر اکران خواهد شد، آنا کندریک، ربل ویلسن، هایلی استاینفلد، بریتانی اسنو، آنا کمپ، هانا می لی، استر دین، الکسیس نپ، کریسی فیت، کلی جیکل، شلی رگنر، الیزابت بنکس، جان مایکل هیگینز، رابی رز و جان لیثگو حضور دارند.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (61)
جان تراولتا در "گوتی" (Gotti) ، که سه دهه صعود جان گوتی از میان رتبه های خانوادۀ جنایتکار گامبینو را نمایش می دهد، نقش اصلی را بازی می کند. در این فیلم به کارگردانی کوین کانلی، اسپنسر روکو لوفرانکو در نقش پسر گوتی، جان جونیور، و کلی پرستن در نقش همسر او ظاهر می شوند. نمایش این فیلم از 15 دسامبر آغاز خواهد شد.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (61)
اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:
• دنبالۀ "آن" (It) در ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ به سالن های سینما خواهد آمد.
• میشل ویلیامز برای بازی در "سم" (Venom) به کارگردانی روبن فلایشر به تام هاردی و ریض احمد پیوست. (منبع: Variety)
• پارامونت پیکچرز و کمپانی بد ربات جی. جی. آبرامز در حال توسعۀ یک بازسازی لایو اکشن از انیمیشن موفق "نام تو" (Your Name) هستند. اریک هایسرر نویسندۀ فیلمنامه خواهد بود. (منبع: Variety)
• لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی برای ساخت یک فیلم زندگینامه ای در مورد تدی روزولت به هم خواهند پیوست. (Deadline)
• فیل لرد و کریس میلر اقتباسی از رمان جدید نویسندۀ "مریخی" (The Martian) با نام "آرتمیس" (Artemis) را کارگردانی خواهند کرد. (Deadline)
• روبن فلایشر یک کمدی پلیسی را با بازی جان سینا و کمیل نانجیانی برای یونیورسال کارگردانی خواهد کرد. (Deadline)
• کایا اسکودلاریو، جاش هاچرسدان، هلن هانت و الیویا مان در "مردن در یک مبارزۀ مسلحانه" (Die in a Gun Fight)، یک بازسازی تصویری از رومئو و ژولیت، نقش آفرینی خواهند کرد.(THR)
• آیک بارینهولتس با فیلم "سوگند" (The Oath)، یک تریلر هجو آمیز که در آمریکای تجزیه شده می گذرد، برای اولین بار کارگردانی را تجربه خواهد کرد. (THR)
• جولی تیمور فیلمی زندگینامه ای دربارۀ گلوریا استاینم کارگردانی خواهد کرد. (Deadline)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Life movie

      اخ جوووووووووووووون دنباله it رو هم بزاره بسازن عالی شدددددددددد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج