۶۰۷۷۲۲
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

آستان قدس رضوی تکذیب کرد

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده، گفت: جلوگیری از ورود عکاسان رسانه‌ها به حرم مطهر رضوی صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: به نقل از آستان نیوز، محمدامین توکلی‌زاده با اشاره به حواشی اخیر درباره خبر ورود عکاسان رسانه‌ها به حرم مطهر رضوی اظهار داشت: آستان قدس رضوی همواره با آغوش باز پذیرای همه رسانه‌های کشور است و مطالب مطرح شده درباره ممانعت از حضور عکاسان رسانه‌ها در حرم مطهر رضوی نادرست است.

وی تصریح کرد: حجم اخبار منتشره و انعکاس مراسم‌های حرم مطهر رضوی قابل مقایسه با گذشته نیست و گویایی رویکردهای جدید آستان قدس رضوی در حوزه رسانه است.

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی همچنین تأکید کرد: روابط عمومی آستان قدس رضوی در مناسبت‌های گوناگون در طول سال که حجم برنامه‌ها افزایش می‌یابد، فعالیت بخش‌های مختلف خود را به صورت شبانه روزی ارائه می‌کند تا حضور رسانه‌ها بدون هیچ مشکلی میسر گردد.

توکلی زاده با اشاره به حضور رسانه‌ها در دهه اول محرم و خصوصاً تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم مطهر رضوی تصریح کرد: در این ایام میزبان بیش از ۵۰ رسانه مکتوب و مجازی و ۱۳ شبکه تلویزیونی هستیم که نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای از گروه‌ها و بخش‌های مختلف خبری در حرم مطهر رضوی حضور دارند و بدون هیچ مشکلی اخبار و تصاویر برنامه‌ها را پوشش می‌دهند.

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در ادامه با دعوت از رسانه‌های سراسر کشور، عنوان کرد: همه رسانه‌های کشور می‌توانند با هماهنگی با این اداره کل از فیض حضور در حرم مطهر رضوی بهره‌مند گردند و به عنوان خادمان رسانه‌ای این آستان مقدس فعالیت نمایند.

توکلی‌زاده با اشاره به اینکه هر روز چندین برنامه ملی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، بیان کرد: عوامل اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت‌رسانی به رسانه‌ها هستند.

وی ادامه داد: خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر عدم همکاری با عکاسان رسانه‌ها صحت ندارد و همیشه آماده همکاری با همه رسانه‌ها بوده و هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دم خروسو باور كنيم يا قسم حضرت عباس رو؟
      هركاري بخوان ميكنن آخرش هم تكذيبيه ميفرستن

    • بدون نام

      آره تو راست میگی!!!!!!!!

    • بدون نام

      تکذیب نکنید چه کنید

    • بدون نام

      بی جهت به این و ان تهمت نزنید و شایعه هم درست نکنید.و به جای متهم کردن واقعایات را دریابید.

    • بدون نام

      شماها فقط بلدید شایعه بسازید و پخشش کنید. گناه بزرگیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج