۶۰۷۸۰۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

مسئولان نفت، فوتبال ایران را به تمسخر گرفته‌اند

مالک و مسئولان باشگاه نفت اگر توان تیمداری و شهامت انتخاب و برکناری سرمربی را ندارند بهتر از بیشتر از این به فوتبال بیمار و رنجور ایران زخم نزنند و بروند.

خبرگزاری مهر: دور جدید تمرینات تیم فوتبال نفت تهران درحالی قرار است از صبح دوشنبه آغاز شود که بازیکنان نمی دانند باید در تمرین تیم علی کریمی شرکت کنند یا به تمرین تیم حمید درخشان بروند!

این اتفاق نه تنها در فوتبال دنیا بلکه در فوتبال ایران هم بی سابقه است. قبل از این پرسپولیس یکبار شرایطی مشابه این را تجربه کرده بود اما در آن مقطع تکلیف بازیکنان مشخص بود و تنها دو سرمربی سر یک تیم رفتند اما حالا بازیکنان مانده اند باید به کدام سمت بروند.

مالک باشگاه نفت اگر فوتبال را می دانست و شهامت تیمداری داشت باید اصول حرفه ای این کار را رعایت می کرد و حتی اگر تمایل به همکاری با علی کریمی را ندارد باید اینقدر شهامت داشت که او را اخراج کند و پای ضرر مالی اش هم بایستد.

مسئولان این باشگاه به جای اینکه با این تصمیمات فوتبال ایران را به تمسخر بگیرند و اوضاع این فوتبال را بدتر از قبل کنند، بهتر است به فکر جمع کردن این بساط باشند که بجر بی آبرو کردن فوتبال ایران ثمری دیگر نخواهد داشت.

یا جهانیان آمده در این فوتبال مدیریت کند یا آمده که از کنار این فوتبال به شهرت برسد. اگر آمده مدیریت و تیمداری کند با این شرایط بهتر است همین اول کار عطای کار را به لقایش ببخشد و برود همانجایی که بود.

اگر هم آمده به شهرت برسد ظاهرا رسیدن به شهرت با بدنامی را انتخاب کرده است و می خواهد از راه بدنام کردن و بی اعتبار کردن فوتبال ایران به مقصدش برسد. مگر می شود قهرمان جام حذفی و یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا چنین وضعیتی داشته باشد و بازیکنانش ندانند باید به کدام تیم و به سمت کدام سرمربی بروند؟

فدراسیون فوتبال هم هر چند تصمیم گیر مستقیم در این ماجرا نیست اما حداقل می توانست در این چند روز از بی اعتبار شدن بیشتر فوتبال ایران جلوگیری کند و به این وضعیت آشفته سروسامان دهد که البته هیچ ورودی نکرده و ظاهرا مسئولانش مشغول عزاداری بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ..

      شاید جهانیان درکش از فوتبال حرفه ای ناچیز باشه یا بقول شما میخواد به شهرت برسه حالا به هر قیمتی ، اولا مگه اون کسی که جهانیان منصوب نمیتونه برکنارش کنه تا یه ابروریزی دیگه واسه فوتبال ایران نشد ، دوم اینکه اقای درخشان که بقول خودش پیشکسوت و حرفه ای هست چرا این حرکات زشت و وقیحانه را انجام میزه چند سال پیش هم زمانی که علی دایی سر نیمکت پرسپولیس بود همین اقا هم با یه حرکت بچگانه از اونطرف نیمکت اومد پیش دایی(بدون اینکه دایی از چیزی اطلاع داشته باشه) گفت بلند شو من مربی هستم ، بشخصه موقع دیدن اون صحنه از خجالت اب شدم ، واقعا متاسفم برای پرسپولیس که درخشان شده پیشکسوتش

    • فلاح

      متولیان فوتبال وورزش کشوربه حال این فوتبال بی صاحب عزا داری کنند حداقل ثواب ببرندتاکارناصواب خودراپوشش دهند خدایاخودت کمک کن تاشر این ریاکاران وریاکاری ازسر مردم سرخورده ازاین فوتبالی که باید پاک باشد ولی نیست کوتاه شود

    • بدون نام

      مسولان ما خودشان از فوتبال چیزی نمیفهمند بنظر بنده کلاذباید لیگ ایران را تعطیل کنند واقعا هرچی میگذره گندش بیشتر در میاد

    • بدون نام

      واقعا باعث آبروریزی شدن اینا،،،این حمیدخان درخشانم دیگه بهش شک دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج