۶۰۷۸۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طرح زوج و فرد برای هدایت نفت

مشکلات نفت تهران تمامی ندارد؛ با انتخاب علی کریمی و کسب نخستين پیروزی مقابل سپاهان پیش‌بینی می‌شد این باشگاه به آرامش رسیده، اما این شروعی بر اتفاقات عجیب باشگاه بود.

شهروند: مشکلات نفت تهران تمامی ندارد؛ با انتخاب علی کریمی و کسب نخستين پیروزی مقابل سپاهان پیش‌بینی می‌شد این باشگاه به آرامش رسیده، اما این شروعی بر اتفاقات عجیب باشگاه بود. حالا نفت تهران دو سرمربی به‌ طور همزمان دارد تا این باشگاه را به کانون توجهات تبدیل کند.
شروع دعوا
دقیقا روز بعد از بازی نفت و سپاهان بود که خبر استعفای علی کریمی همه را شوکه کرد؛ سرمربی جوان نفت طلاییه تهران که نخستين پیروزی خود را در قامت سرمربی کسب کرده بود اما بدون توجه به اعلام خبر استعفایش شاگردانش را تمرین داد. همین اتفاق سبب شد تا جهانیان، مالک باشگاه نفت پیامک کریمی که در آن ذکر کرده بود تا بازی با سپاهان در تیم می‌ماند را افشا کند و همین موضوع آغاز درگیری‌ها باشد. اتفاقی که با واکنش تند وکیل کریمی مواجه شد و او اعلام کرد مالک باشگاه حق انتشار پیامک شخصی را نداشته است.
سرمربیگری درخشان
درگیری‌های رسانه‌ای جهانیان و علی کریمی ادامه داشت تا این‌که شب تاسوعا اعلام خبر سرمربیگری دوباره درخشان شوک جدیدی را به باشگاه وارد آورد. درخشان که در ابتدای فصل و در زمان مالک قبلی نفت جایگزین کریمی شده بود، بار دیگر از سوی مالک به‌ عنوان سرمربی انتخاب شد و این اتفاق در حالی رخ داد که هنوز قرارداد علی کریمی فسخ نشده و او به صورت کتبی استعفایی نیز نكرده است. از این رو درخشان دستور داد بازیکنانی که با نظر کریمی کنار گذاشته شده بودند، برگردند تا حاشیه‌های جدیدی شروع شود.
اعتراض کریمی
تصور می‌شد با انتخاب درخشان، علی کریمی پا پس بکشد و حداقل با انجام مصاحبه‌ای جنجالی عطای‌ماندن در نفت را به لقایش ببخشد؛ اما نه ‌تنها این اتفاق نیفتاد که قصه کاملا برعکس شد. کریمی بار دیگر سر تمرین رفت و شاگردانش را تمرین داد و حتی برنامه یک ماه آینده بازیکنان نفت را نیز اعلام کرد. کریمی در مصاحبه‌ای تند این صحبت‌های جنجالی را نیز علیه مالک باشگاه بر زبان آورد: «باشگاه بایرن ‌مونیخ هم کارلو آنچلوتی را اخراج کرد اما قطعا آنها تا قبل از انتخاب سرمربی جدید با سرمربی تیمشان بر پایه احترام تسویه‌حساب انجام می‌دهند و آنچلوتی هم قطعا عضوی از این باشگاه باقی خواهد ماند. من هم آماده هستم شغلم را به آقای حمید درخشان تحویل بدهم اما در عین حال انتظار دارم مدیران باشگاه نفت به من احترام بگذارند. متاسف هستم که وارد چنین همکاری شدم اما من همیشه فکر می‌کنم که هر انسان ارزش یک‌بار اعتمادکردن را دارد. من این اعتماد را کردم و پشیمان هم هستم اما شجاعتش را دارم که بگویم اشتباه کردم. این ماجرا را تا انتها پیگیری می‌کنم. آقای جهانیان باید تاوان بازی با اسم من را بدهد.»
طرح زوج و فرد

اتفاق عجیبی که اکنون در نفت تهران رخ داده، حضور دو سرمربی (کریمی و درخشان) به صورت همزمان است. اتفاقی که خیلی‌ها آن را طرح زوج و فرد تشبیه می‌کنند و باعث تمسخر و ناراحتی اهالی فوتبال شده است. باید منتظر ماند و دید این غائله چه زمانی ختم به خیر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج