۶۰۷۸۹۲
۴ نظر
۵۰۲۷
۴ نظر
۵۰۲۷
پ

تامین هزینه عروسی توسط غریبه ها!

اینترنت با ایجاد یک ارتباط بی سابقه، جذب سرمایه جمعی را متحول کرده که اجازه می‌دهد مردم سراسر جهان داستان‌های یکدیگر را بشنوند و به آن هایی که داستانشان تحت تاثیرشان قرار می‌دهد کمک کنند.

برترین ها: اینترنت با ایجاد یک ارتباط بی سابقه، جذب سرمایه جمعی را متحول کرده که اجازه می‌دهد مردم سراسر جهان داستان‌های یکدیگر را بشنوند و به آن هایی که داستانشان تحت تاثیرشان قرار می‌دهد کمک کنند. امروزه شما می‌توانید به راحتی به قربانیان طوفان در فلوریدا یا یک مادر سرپرست خانوار در راه اندازی کسب و کارش در نقطه دیگری از دنیا را راحتی کمک کنید و یا حتی به این زوج کمک کنید با چند کلیک عروسی رویایی خود را برگزار کنند.

جیسون میلک و ربکا وینتر هانسن، زوج کانادایی هستند که می‌خواهند ازدواج کنند و برای این کار به کمک نیاز دارند. معمولا زوج‌ها از خانواده‌ها و دوستانشان می‌خواهند که به برگزاری این روز بزرگ کمک کنند، اما این دو از افراد کاملا غریبه می‌خواهند آن‌ها را حمایت مالی کنند. آن‌ها یک وبسایت راه اندازی کرده اند و توضیح داده اند که چرا این راه را برای جشن گرفتن پیوندشان انتخاب کرده اند و امیدوارند داستانشان مردم را تحت تاثیر قرار داده و به آن‌ها کمک کنند.

«وقتی یک برند یا محصول یا شرکت به ما کمک مالی می‌کند، مشارکتش ما را خوشحال می‌کند و حس مثبت و هیجان انگیزی به ما می‌دهد و نتیجه آن همیشه ماندگار و دو طرفه است. قدرت بخشیدن همیشه همه را به سمت خوب بودن سوق می‌دهد و غیرممکن‌ها را ممکن می‌کند.» آن‌ها دو سال پیش با هم آشنا شده اند و اکنون می‌خواهند با یک عروسی زیبا و تماشایی پیوندشان را جشن بگیرند. اما بسته شدن درهای شغلی روند عروسی رویایی آن‌ها را متوقف کرده است، زیرا میلک ماه گذشته شغل خود را از دست داده است. اما آن‌ها تسلیم نشدند و سعی کردند با جذب سرمایه جمعی از غریبه‌ها بخواهند هزینه عروسی رویاییشان را تامین کنند. آن‌ها هم چنین توضیح داده اند که می‌خواهند با این سرمایه چه کارهایی انجام دهند که شامل خرمات آبگرم برای عروس، فروش قرمز که به کلیسا منتهی می‌شود، کیک عروسی فاقد گلوتن و ... می‌شود. آن‌ها همچنین حامیان مالی خود را در ۲۵ نوامبر به عروسیشان دعوت می‌کنند.
تامین هزینه عروسی توسط غریبه ها!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      براووووووووووووووووووووووووووووو

    • بدون نام

      پول ندارن عروسي رويايي هم ميخوان بگيرن ، يه عروسي ساده بگير خوب

    • Anna

      اینا دیگه چقد پرروعن.هزاران آدم دیگم تو کشوراشون همین مشکلو دارن.بیکاری و بحران اقتصادی و جنگ و رکود و ... این رسما کاسه گدایی دست گرفتنه.تازه انگیزه و دلیلی که آوردنم چقد بی ربط و مزخرفه.فرش قرمزم میخواد ! چشم.دوغ،نوشابه؟

    • بدون نام

      عجب! اگر آدم یک کمی قانع باشه فقط به عروسی فکر می کنه نه به پول جمع کردن برای عروسی رویایی آن هم با لطف بقیه. حالا بعد از عروسی می خواهند چکار کنند باز هم با گدایی روزگار بگذرونند؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج