۶۰۷۹۱۴
۶ نظر
۵۱۳۷
۶ نظر
۵۱۳۷
پ

زنی که با خوردن پشت میکروفون مشهور شد

ما افراد زیادی را دیده ایم که از احمقانه‌ترین روش‌ها برای جلب توجه آنلاین استفاده می‌کنند بنابراین جای تعجب نیست که کسی هم با سروصدای غذاخوردنش پشت یک میکروفون مشهور شود.

برترین ها : اسپیریت پایتون یکی از عجیب‌ترین ستاره‌های یوتیوب است. در کمتر از دوسال ۱۶۰۰۰۰ مشترک جمع کرده و چندین فیلمش به صورت ویروسی منتشر شده و میلیون‌ها نفر از آن بازدید کرده اند که همه آن‌ها صدای جویدنش پشت یک میکروفون هستند. ما افراد زیادی را دیده ایم که از احمقانه‌ترین روش‌ها برای جلب توجه آنلاین استفاده می‌کنند بنابراین جای تعجب نیست که کسی هم با سروصدای غذاخوردنش پشت یک میکروفون مشهور شود. او درخواست‌های زیادی از طرفدارانش دریافت می‌کند که غذاهای مورد علاقه آن‌ها را به آرامی و با صدای بلند بخورد، چیزی که از آن با نام ASMR درمانی یاد می‌شود.
زنی که با خوردن پشت میکروفون مشهور شد

اگر با ASMR آشنا نیستید، این اصطلاح به تجربه‌ای گفته می‌شود که با احساس استاتیک یا سوزش روی پوست شناخته می‌شود و معمولا از پوست سر شروع شده و به سمت پایین و پشت گردن و ستون فقرات بالایی حرکت می‌کند و معمولا با محرک‌های خاص صوتی، بصری و دیجیتالی ایجاد می‌شود. هرچند در حال حاضر شواهد علمی وجود ندارد که این روش مزایای سلامتی دارد، اما می‌گویند این حس تاثیر مثبتی روی افرادی که از اضطراب، افسردگی و بیخوابی رنج می‌برند دارد. روش‌های زیادی برای تجربه این حس وجود دارد، مثل مچاله کردن کاغذ، خراشیدن یا ضربه زدن با ناخن به یک سطح یا زمزمه کردن و پایتون همه این کار‌ها را در ویدئوهای خود انجام می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستانی

      من سالهاست از این صداها برای بهتر خوابیدن استفاده میکنم و لذت میبرم .البته نه صدای خوردن .صدای پچ پچو دوست دارم .....این خانمه رو هم دیشب پریشب تو اینستاگرام دیدم .خرچنگ و خیارشور و مک اند چیز میخورد

    • خوزستانی

      درضمن هرجیزی که شما برای اولین بار باهاش روبرو میشید لزوما احمقانه نیست !!!!!!این کارو هم برای معروفیت انجام نمیدن چون خیلیهاشون حتی چهرشون معلوم نیست !

    • Anna

      من برعکس اصلا از صدای غذا خوردن بقیه خوشم نمیاد کلا به این جور صداهایی که موقع غذا خوردن مخصوصا از دهان میاد حساسیت دارم و اذیتم میکنه اینم یه اصطلاح علمی داره که یادم نیست ولی من کلا به صداهای ناگهانی چه آرومه آروم چه بلند حساسم یه جور پر شنوایی بهش میگن

    • مری

      چقدر جالب من تازه فهمیدم چرا باید حتما رادیو یا تلوزیون روشن کنم و بخوابم! باید حداقل یه صدای ضعیفی باشه تا خوابم ببره جالب بود

    • بدون نام

      ولی من از صدای جویدن و پچ پچ و اینجور موارد عصبی میشم.قضیه چیه؟؟؟ینی من مشکل دارم :(((

    • پریا

      منم اینجوریم.نمیدونم ینی مشکل خاصی داریم؟؟؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج