۶۰۷۹۷۵
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

تنها زن عنکبوتی دنیا در چین

«لو دنگپینگ» به عنوان تن‌ها زن گروه «مردان عنکبوتی» مشهور شده که از صخره‌های عمودی بیش از ۱۰۰ متر بدون طناب و تجهیزات ایمنی برای سرگرمی گردشگران چین بالا می‌روند.

برترین ها: «لو دنگپینگ» به عنوان تن‌ها زن گروه «مردان عنکبوتی» مشهور شده که از صخره‌های عمودی بیش از ۱۰۰ متر بدون طناب و تجهیزات ایمنی برای سرگرمی گردشگران چین بالا می‌روند. مردان میائو قرن هاست که از صخره‌های پرشیب بالا می‌روند. آن‌ها در اصل این مهارت را به عنوان بخشی از آداب و رسوم دفن انجام می‌دادند که تابوت خویشاوندان خود را بالای صخره‌ها می‌بردند و آن‌ها را در غارهای کوچک قرار می‌دادند را در لبه صخره آویزان می‌کردند. این عمل به مرور زمان منسوخ شد، اما مردان عنکبوتی میائو بالا رفتن از صخره‌های کاملا عمودی را ادامه دارند تا گیاهان دارویی نادری جمع آوری کنند که برای درمان آسم و روماتیسم استفاده می‌شود.

اما همان طور که طب غربی جایگزین طب سنتی چین شد، مردان عنکبوتی برای حمایت از خانواده خود دچار مشکل شدند. امروزه تنها چند نفر از اعضای این گروه هم چنان این سنت را ادامه می‌دهند و یکی از آن‌ها یک زن است. لو که برادری نداشت سنت خانواده اش را ادامه دهد در ۱۵ سالگی خودش صخره نوردی را آغاز کرد. در ابتدا احساس ترس می‌کرد، اما در نهایت مهارت هایش را بهبود بخشید. او ابتدا برای حمایت از خانواده و همسرش به جمع آوری گیاهان دارویی می‌پرداخت تااینکه در سال ۲۰۱۵ دولت محلی تصمیم به ترویج این کار به عنوان یک جاذبه توریستی کرد و مردان عنکبوتی را استخدام کرد. لو ۳۷ ساله به عنوان تنها زن عنکبوتی دو بار در روز مهارت‌های خود را در مقابل گردشگران به نمایش می‌گذارد. او از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر هرروز کار می‌کند و ماهی ۴۵۸ دلار درآمد دارد.
تنها زن عنکبوتی دنیا در چین
تنها زن عنکبوتی دنیا در چین
تنها زن عنکبوتی دنیا در چین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج