جاباما
۶۰۸۰۶۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

حضور بازیگران جدید در «Stranger Things»

سری جدیدی از عکس‌های فصل دوم Stranger Things «چیزهای عجیب» قبل از پخش سریال در هالووین منتشر شد. تقریبا یک ماه بعد یکی از بزرگترین سریال‌های نتفلیکس خواهد برگشت و سعی خواهد کرد تا موفقیت فصل اول محبوبش را تکرار کند.

سینما گیمفا: سری جدیدی از عکس‌های فصل دوم Stranger Things «چیزهای عجیب» قبل از پخش سریال در هالووین منتشر شد. تقریبا یک ماه بعد یکی از بزرگترین سریال‌های نتفلیکس خواهد برگشت و سعی خواهد کرد تا موفقیت فصل اول محبوبش را تکرار کند.
به لطف تبلیغاتی که تا به حال دیده‌ایم، می‌دانیم که شهر هاوکینز، ایندیانا بار دیگر برمی‌گردد تا با ترس‌ها و خطرهای ماوراطبیعه‌ی فصل دوم مقابله کند. همچنین واضح است که ویل، به لطف اقامت بلند مدتش در سر و ته (جهانی موازی در سریال) در فصل اول، این فصل نقش بزرگی ایفا خواهد کرد.

با نزدیک شدن فصل دوم، Entertainment Weekly پوشش رسانه‌ای خود از Stranger Things «چیزهای عجیب» را بیشتر کرده است. علاوه بر معرفی کاورهایی با تم سریال، Entertainment Weekly اطلاعات بیشتری از خط داستانی مرموز فصل دوم را نیز به اشتراک گذاشته است. حال به لطف این سایت، ما به چهره‌های جدیدی که به سریال جهت جنگیدن و محافظت از هاوکینگز و ساکنینش به سریال خواهند پیوست نگاه بهتری داریم.

شما می‌توانید به عکس‌های جدید از سریال که توسط Entertainment Weekly منتشر شده‌اند نگاهی بیاندازید. با این که از چیز بزرگی پرده‌برداری نمی‌شود اما این تصاویر بهترین دید را به شخصیت دیکره مونتهگومری (Dacre Montgomery)، بیلی، به همراه نیم نگاهی از رابطه‌ی جوی و شخصیت جدید سریال، باب (شان آستین (Sean Astin))، به ما ارائه می‌کند.

در میان این تصاویر ما یازده را می‌بینیم که به بررسی گذشته‌ و تربیتش ادامه می‌دهد (البته این بار با موی بیشتر). هنوز معلوم نیست که او چگونه از فداکاری‌اش در فصل یک برخواهد گشت، اما حس استقلال او قطعا در حال رشد است. ما همچنین دو طرف از رابطه‌ی جوی و باب را می‌بینیم؛ در یکی آن‌ها از رابطه‌ی جدیدشان خوشحال‌اند و در یکی از تصاویر این تلقین می‌شود که مشکلی آن‌ها را اذیت می‌کند. عکسی از هاپر نیز وجود دارد که او را در حالی که روپوش به تن دارد و در مورد محیط اطرافش سردرگم است، نشان می‌دهد.

همچنین واضح است که فصل دوم Stranger Things «چیزهای عجیب» با پی‌آمدهای فصل قبل سروکار خواهد داشت. در مورد ویل، ما می‌توانیم عکسی از او را در حالی که در بیمارستان به دستگاه اکسیژن وصل شده است ببینیم، پس شاید استفراغ حلزون به قدری شدید شده است که نمی‌توان آن را مخفی کرد. همچنین به ما می‌گوید که قهرمانان اصلی سریال که در هالویین لباس Ghostbusters «روح‌گیرها» را پوشیده‌اند شامل ویل نخواهند شد. امیدوارانه ویل مجبور نخواهد بود که به اندازه‌ی فصل اول سریال حضور کم‌رنگی داشته باشد.

در آخر نیز ما مونتگومری را در نقش بیل می‌بینیم. اطلاعات زیادی از این شخصیت یا خواهر کوچکترش، مکس، در دسترس نیست اما طرفداران به این نظریه پرداخته‌اند که آن دو به گونه‌ای به یازده و گذشته‌اش ربط دارند. ما همچنین می‌دانیم که فصل دوم در شهری به غیر از شهر هاوکینز شروع خواهد شد، پس این احتمال وجود دارد که او و خواهرش ابتدا در جای دیگری زندگی می‌کنند و سپس به هاوکینز نقل مکان خواهند کرد.
حضور بازیگران جدید در «Stranger Things»
حضور بازیگران جدید در «Stranger Things»
حضور بازیگران جدید در «Stranger Things»
حضور بازیگران جدید در «Stranger Things»
حضور بازیگران جدید در «Stranger Things»
حضور بازیگران جدید در «Stranger Things»
حضور بازیگران جدید در «Stranger Things»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج