جاباما
۶۰۸۰۷۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پیش‌روی نخستین پروژه مستقل فیلمسازی قم!؟

تولید نخستین پروژه مستقل فیلمسازی قم با عنوان «هستی» بعد از گذشت بیشتر از ۸۰درصد از فیلمبرداری به ناگاه متوقف شد!

نمایش خانگی: تولید نخستین پروژه مستقل فیلمسازی قم با عنوان «هستی» بعد از گذشت بیشتر از ۸۰درصد از فیلمبرداری به ناگاه متوقف شد!

شهر مذهبی قم تأثیر انکارناپذیری در وقوع انقلاب اسلامی و امتداد انقلاب داشته است اما فعالان فرهنگی-هنری این شهر هیچ گاه نتوانسته اند بخشی از امکاناتی را هم داشته باشند که برای فعالان پایتخت نشین یا فعالان شهری مذهبی همچون مشهد فراهم است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» شاید برای همین بود که تولید اولین پروژه مستقل فیلمسازی قم با نام «هستی» مورد کنجکاوی قرار گرفت؛ پروژه‌ای که کاملا در بخش خصوصی و با حضور تیم تولید و بازیگرانی که بخش عمده آنها اصالتی قمی دارند جلوی دوربین رفت.

«هستی» به کارگردانی روح‌الله حسینی، جنون یک دختر جوان و از طبقه مرفه را در آستانه ازدواج روایت می‌کند و علیرغم تلاش تیم تولید برای ارائه محصولی استاندارد، بعد از گذشت بیشتر از ۸۰ درصد فیلمبرداری، این پروژه از چند روز قبل معلق شد!

درباره دلایل تعلیق نخستین پروژه مستقل قم حرف و حدیث زیاد است؛ از سوژه حساسیت برانگیز که درباره دختری ساکن قم است تا اشارات اجتماعی درام که جغرافیای قم را دربرمی گیرد.

بخش عمده «هستی» در لوکیشنی ضبط شده که مالکان آن به دلایلی نامعلوم حاضر به امتداد قرارداد قبلی برای پایان کار نیستند! همین مسأله عاملی شده بر تعلیق پروژه!! آیا مالکان لوکیشن هم تحت تأثیر سوژه فیلم یا حواشی مرتبط با اشارات اجتماعی آن شده اند؟ معلوم نیست.

مشخص نیست که بر سر ضبط سکانسهای نهایی «هستی» چه خواهد آمد؟ آیا میان گروه تولید و مالکان لوکیشن توافق حاصل خواهد شد یا روح‌الله حسینی که علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی فیلم را هم برعهده دارد مسیری جایگزین برای نهایی کردن کار انتخاب خواهد کرد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج